ابوالقاسم الماسی با اشاره به لزوم امانت‌داری مجریان انتخابات و حرکت در مدار قانون افزود: برخی عناصر داخلی هم‌صدا با دشمنان خارجی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در سطح جامعه هستند که نتیجه این کار ناکارآمد جلوه دادن نظام است.
کد خبر: ۳۹۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۲ 14 March 2017
مدیر کل دفتر سیاسی و امور انتخابات استانداری همدان گفت: برخی عناصر داخلی همصدا با دشمنان خارجی به‌دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند که نتیجه این کار ناکارآمد جلوه دادن نظام است.

به گزارش مهر، ابوالقاسم الماسی در مراسم معارفه سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری همدان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات بارها توسط امام (ره) و مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته چراکه حاصل این حضور مشروعیت و آبروی نظام است.

ابوالقاسم الماسی با اشاره به لزوم امانتداری مجریان انتخابات و حرکت در مدار قانون افزود: برخی عناصر داخلی همصدا با دشمنان خارجی بدنبال ایجاد یاس و ناامیدی در سطح جامعه هستند که نتیجه این کار ناکارآمد جلوه دادن نظام است.

وی با ابراز تاسف از عملکرد عده ای که با سیاه نمایی اقدامات دولت بدنبال منافع شخصی، خطی و حزبی خودشان هستند، عنوان کرد: وجود حاکمیت دوگانه در کشور اگر از فضای خارجی القا شود مهم نیست اما متاسفانه گاهی این موضوعات از طرف کسانی در داخل کشور به گوش می رسد که خود را حامی ولایت می دانند.

الماسی با بیان اینکه عملکرد هیچ دولتی بی نقص نیست، افزود: دولت یازدهم در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و روابط خارجی قدمهای قابل توجهی برداشته اما فضای حاکم سیاسی با واقعیتها فاصله دارد.

وی اضافه کرد: برخی با تخریب دولت و تلاش برای ایجاد نارضایتی در مردم و بزرگنمایی مسایل و مشکلات وانگشت گذاشتن روی نقاط ضعف به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند.

وی عنوان کرد: دولت با وجود همه تنگناهای اقتصادی و سیاسی قدمهای قابل توجهی برداشته و هیچ دولتی نمی تواند همه توقعات و انتظارات جامعه را برآورده سازد.

مدیر کل دفتر سیاسی و امور انتخابات استانداری همدان افزود: ثبات سیاسی و آرامش فکری از جمله ضرورتهای مورد نیاز به منظور تمرکز بر رفع مسائل و مشکلات است که با پرهیز از حاشیه ها و به حداقل رساندن چالشها باید به دنبال جلب رضایت مردم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار