معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان همچنین با بیان اینکه سال گذشته تلفات در چهارشنبه آخر سال کاهش داشته است، عنوان کرد:‌ مردم باید به تذکرات مجموعه انتظامی استان، اورژانس و آتش‌نشانی توجه کنند.
کد خبر: ۳۹۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 12 March 2017
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: سند جامع ورزش همگانی استان همدان تدوین شده است.

به گزارش مهر، محمدابراهیم الهی‌تبار در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه سند جامع ورزش همگانی استان تدوین شده است، گفت: این سند تحقق سلامتی و نشاط در جامعه را دنبال می‌کند و بر اساس آن تا سال ۱۴۰۴، ۵۰ درصد جمعیت استان همدان زیر پوشش ورزش همگانی قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی به شهرستان‌ها ابلاغ شده و فرمانداران شهرستان‌ها باید در اجرای این برنامه‌ها جدیت داشته باشند، گفت: توسعه ورزش به سلامت جامعه کمک می کند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان همچنین با بیان اینکه سال گذشته تلفات در چهارشنبه آخر سال کاهش داشته است، عنوان کرد:‌ مردم باید به تذکرات مجموعه انتظامی استان، اورژانس و آتش‌نشانی توجه کنند.

وقوع جرائم در استان همدان نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد کاهش یافته است

الهی‌تبار با تاکید بر توجه به تذکرات انتظامی به ویژه در ایام نوروز عنوان کرد: وقوع جرائم در استان همدان نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد کاهش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه ۱۵ دستگاه اجرایی استان همدان به عنوان دستگاه برتر در محورهای مختلف معرفی شده اند، اظهار داشت: تمام همت و تلاش دولت پرداخت به موقع حقوق پرسنل‌دولتی بوده و از ۱۸ تا ۲۰ هر ماه حقوق دستگاه‌های اجرایی پرداخت شده است.

سیداسکندر صیدایی با بیان اینکه ۲ میلیارد تومان به خزانه استان همدان ابلاغ شده است، عنوان کرد: دستگاه‌های دارای کارکنان قراردادی می‌توانند از این محل حقوق خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه حقوق و مزایای استان همدان در سال ۹۵ حدود ۱۱۰ میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: باید ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به ۱۱۰ میلیارد اضافه می‌شد تا با مشکل مواجه نشویم.

صیدایی با بیان اینکه در بهمن ماه مبلغی از ۱۷ میلیارد تومان دریافت و برخی مشکلات رفع شد، عنوان کرد:‌ در اسناد خزانه ۹ میلیارد تومان باقی مانده بود اما برخی دستگاه‌ها برای گرفتن این اسناد اقدامی انجام نداده بودند که با پیگیری‌های جدی این ۹ میلیارد وارد استان شد و تعدادی از دستگاه‌ها حقوق خود را دریافت کردند.

دولت در شرایط محدود مالی ۱۱ میلیارد تومان نقدینگی وارد همدان کرده است

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان عنوان کرد: دولت در شرایط محدود مالی ۱۱ میلیارد تومان نقدینگی وارد استان کرده که دستگاه‌های دارای بدهی به شهرداری‌ها می‌توانند از این محل بدهی خود را پرداخت کنند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان نیز با بیان اینکه دولت قوانین و مقررات سهام عدالت را اصلاح کرد، گفت: از سال ۸۵ در یک پروژه ۱۰ ساله سهام عدالت تعریف شد، اما ارزش سهام‌ها از سود شرکت‌ها حاصل نشد و برخلاف برخی موارد مطروحه مرحله آزادسازی سهام عدالت آغاز نشده است.

سیدناصر محمودی با بیان اینکه مرحله اول صدور صورتحساب، مرحله بعد صدور اوراق سهام عدالت و مرحله سوم آن که در سال آینده محقق خواهد شد امکان خرید و فروش آن است، افزود: برای هر فرد سقف یک‌میلیون تومان و برای هر خانواده سقف ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت به دو دهک جامعه که زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، کمک کرده است، ادامه داد:‌ هر برگ یک میلیون تومانی سهام عدالت ارزش واقعی پیدا کرد.

افراد در ارتقا ارزش سهام عدالت خود به یک میلیون تومان مختارند

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان عنوان کرد: افراد در ارتقا ارزش سهام عدالت خود به یک میلیون تومان مختارند که با این اقدام ارزش سهام آنان ۲ میلیون تومان خواهد شد و در غیر این صورت همان یک میلیون تومان خواهد ماند.

وی تأکید کرد:‌ کافی‌نت‌ها و دهیاری‌ها نباید برای صدور صورتحساب هزینه اضافی دریافت کنند چراکه در این صورت به عنوان متخلف شناخته خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید یک درصد از اعتبارات تملک دارایی خود را در امر ورزش هزینه کنند، گفت: طی سال ۹۴ مبلغ ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به اداره کل ورزش و جوانان اختصاص یافت که برای تکمیل چهار پروژه ورزشی هزینه شد.

رسول منعم با بیان اینکه همین مبلغ نیز به اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تعلق گرفت، افزود: ۴۰ درصد این مبلغ برای توسعه ورزش دستگاه‌ها تخصیص یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار