رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی همدان از استقرار اتوبوس‎آمبولانس در میدان فرودگاه همدان طی ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 09 March 2017
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی همدان از استقرار اتوبوس‎آمبولانس در میدان فرودگاه همدان طی ایام نوروز خبر داد.

به گزارش مهر، حبیب معصومی در کارگروه سلامت وامنیت غذایی شهرستان کبودراهنگ اعلام کرد: ستاد اجرایی برنامه‌های نوروزی در استان به منظور هماهنگی برنامه‌ها جلساتی را در استان برگزار کرده به طوری که دو جلسه در ماه جاری تشکیل شده است.

معصومی با بیان اینکه ۱۰کارگروه در زیرمجموعه ستاداصلی تشکیل شده و برای تحقق اهداف تلاش می‌کنند،اظهار داشت:درجلسه‌های برگزارشده با حضور رئیس دانشگاه، هماهنگی‌های لازم با مسئولان دستگاه‌های مرتبط انجام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان افزود: بر اساس تجربیات سال‌های گذشته، مواردی در شهرستان‌ها برای انجام امور مشخص شده، درخواست شده است.

وی با بیان اینکه انجام اقدامات از ساعت ۸ صبح ۲۵اسفند آغاز وتا ۱۴فروردین ماه سال آینده، ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه واحدهای آموزشی دانشگاه تعطیل است و فعالیت‌ها در حوزه‌های اجرایی متمرکز می‌شود، برنامه کشیک واحدهای مختلف تعیین و به فرمانداری‌ها و دستگاه‌های مرتبط ارسال شده است.

معصومی یادآور شد: با سازمان نظام پزشکی از طریق معاونت درمان دانشگاه هماهنگ شده تا از توان بخش خصوصی برای کمک به بخش دولتی استفاده شود.

وی یادآوری کرد: واحد بهداشت محیط فعالیت خود را از اوایل اسفند آغاز کرده و مانوری همراه با برگزاری رژه در این زمینه برگزار و برنامه‌های کشیک برای نظارت‌های بهداشتی تدوین شد.

معصومی گفت: واحد EOCبرای هماهنگی واحدهای مختلف دانشگاه با واحدهای دیگر فعالیت می‌کند و برنامه‌ریزی‌های خاصی در این زمینه انجام شده است.

وی بابیان اینکه به مجموعه ۱۱۵تأکید شده هیچ تماسی بدون پاسخ گذاشته نشود، گفت: داروخانه‌های شبانه‌روزی و داروخانه‌های بیمارستان‌ها باید برنامه کشیک خود را اعلام کنند.

معصومی با تأکید بر اینکه درمانگاه‌های خصوصی و خیریه باید خدمات داشته باشند، گفت: باید ارائه خدمات دندانپزشکی اورژانس برنامه‌ریزی شود تا خدمات مورد نیاز به مردم ارائه شود.

وی به استقرار اتوبوس‌آمبولانس درمیدان فرودگاه همدان اشاره کردوگفت: برپایی ایستگاه‌های سلامت برای خدمات‌دهی شایسته به مسافران در نظر گرفته شده‌اند.

رئیس مرکزمدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی همدان با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی در شهرستان‌ها به منظور افزایش کیفیت خدمات درایام نوروز، اظهار داشت: با پلیس راه، هلال احمر، راهداری و خدمات جاده‌ای و دیگر مجموعه‌ها، هماهنگی لازم انجام شده است.

معصومی بر اطلاع‌رسانی فعالیت آمبولانس هوایی و خدمات ارائه شده و تشکیل تیم‌های نظارت در شهرستان و استان تأکید کرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار