شهردار همدان درباره پرونده سرمایه‌گذاری مرکز برندینگ خودرو در بلوار بدیع‌الزمان نیز گفت: ۹۳/۲/۲۷ تفاهم‌نامه‌ای بین سرمایه‌گذار و شهرداری همدان امضاشده است تا در آن محل مرکز برندینگ خودرو ایجاد شود.
کد خبر: ۳۹۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 07 March 2017
شهردار همدان گفت: شهرداری همدان تا پایان سال به ۴۰ میلیارد تومان نیاز ضروری دارد که تاکنون ۲۷ میلیارد تومان آن وصول شده است.

به گزارش تسنیم، سیدمصطفی رسولی در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: روز سوم بهمن ماه امسال به شورای شهر همدان اعلام شد شهرداری تا پایان سال به 40 میلیارد تومان درآمد نیاز دارد که اگر محقق نشود مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود.

وی عنوان کرد: از سوم بهمن تا 11 اسفند ماه امسال27 میلیارد تومان برای شهرداری همدان درآمدزایی شده که تمامی تلاش‌ها بر این است تا پایان سال با وصول 13 میلیارد تومان دیگر نیز این تعهد عملیاتی شود.

رسولی عنوان کرد: تعهد شهرداری ستاد هفت میلیارد تومان، منطقه یک 5 میلیارد و 400 میلیون تومان، منطقه2، سه میلیاردو700 میلیون تومان، منطقه 3،دو میلیارد و 700 میلیون تومان و منطقه 4، یک میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه مدیران شهرداری همدان تلاش لازم را برای تحقق این میزان از اعتبار داشته‌اند، گفت: 5 میلیارد تومان به صورت تهاتر تعهد شده بود که 100 درصد محقق شده است.

شهردار همدان درباره پرونده سرمایه‌گذاری مرکز برندینگ خودرو در بلوار بدیع الزمان نیز گفت: 27 اردیبهشت ماه 93 تفاهم‌نامه‌ای بین سرمایه‌گذار و شهرداری همدان امضا شده است تا در آن محل مرکز برندینگ خودرو ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه برای تغییر کاربری این زمین 6 میلیارد تومان برآورد شده بود، عنوان کرد: این پرونده برای تغییر کاربری در کمیسیون ماده 5 توانست سریع مجوز دریافت کند.

رسولی بیان کرد: محاسبات لازم برای صدور پروانه صادر شده و براساس برآورد صورت گرفته هشت میلیارد و 500 میلیون تومان برای صدور پروانه باید پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع این سرمایه‌گذار تاکنون 14 میلیارد و 500 میلیون تومان بابت تغییر کاربری و صدور پروانه ساخت به شهرداری همدان بدهی دارد عنوان کرد: شهرداری همدان قول همکاری با این سرمایه‌گذار را داده و آمادگی دارد طلب خود را بعد از انجام کار دریافت کند.

شهردار همدان با طرح این سوال که اما نباید ضمانتی از سرمایه‌گذار دریافت شود، عنوان کرد: حداقل زمین و سندی باید به عنوان ضمانت به شهرداری همدان داده شود تا شهرداری نیز همکاری لازم را داشته باشد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار