انبار کارتن‌های روغن آتش‌گرفته و شدت آتش آن‌قدر زیاد است که شعله‌های آن با سرعت به سمت نقاط دیگر کارخانه در حال حرکت است زمانیان مسئول آتش‌نشانی نهاوند گفت: ۳ماشین آتش‌نشانی از نهاوند به محل حادثه اعزام‌شده است.
کد خبر: ۳۸۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶ 04 March 2017
آتش‌سوزی آن‌قدر وسیع و گسترده هست که تمام ماشین‌های آتش‌نشانی شهرداری نهاوند و خزل اعزام شدند و از ملایر هم درخواست کمک داشتند.

به گزارش تابناک همدان از نهاوند؛ آتش گرفتن کارخانه روغن نگین نهاوند باعث شد تمام آتش‌نشانان شهرهای اطراف برای خاموش کردنان بسیج شوند.

 انبار کارتن‌های روغن آتش‌گرفته است و شدت آتش آن‌قدر زیاد است که شعله‌های آن با سرعت به سمت نقاط دیگر کارخانه در حال حرکت است زمانیان مسئول آتش‌نشانی نهاوند گفت: ۳ماشین آتش‌نشانی از نهاوند به محل حادثه اعزام‌شده است.

وی افزود: آتش‌سوزی شدیدید است وبه همین دلیل از ملایر درخواست کمک کردیم و واحدهای آتش‌نشانی گیان، برزول فیروزانان و تویسرکان هم به سمت محل حادثه حرکت کرده‌اند تا مانع گسترش آتش در کارخانه شونده. فرهاد جهانیان بخشدار خزل هم که در محل حادثه حضور دارد هنوز علت حادثه رانمی و تنها دغدغه‌اش خاموش کردن آتش این انبار بزرگ است.

آتش‌به‌جان کارخانه‌ی روغن نهاوند افتاد/ بسیج آتش‌نشانی شهرهای اطراف

فرهاد جهانیان بخشدار خزل در محل حادثه آتش‌سوزی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: یکی از انبارهای کارخانه روغن نگین نهاوند آتش‌گرفته است و آتش‌سوزی نیز شدید است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نهاوند آتش‌سوزی آن‌قدر وسیع و گسترده بوده که تمام ماشین‌های آتش‌نشانی شهرداری نهاوند و خزل اعزام شدند و از ملایر هم درخواست کمک داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار