رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: 2 هزار و 812 مورد بازرسی توسط اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی انجام شد.
کد خبر: ۳۸۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲ 28 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 «جلیل بیگ وردی» روز سه شنبه در گردهمایی کارشناس مسوولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: این بازرسی ها شامل 2 هزار و 13 بازرسی دوره ای، 194بازرسی موردی و 605 بازرسی موضوعی است.

وی با اشاره به فعالیت سه سامانه در استان در زمینه جمع اوری شکایات و انتقادت و پیشنهادات مردمی در زمینه اموزش و پرورش استان گفت: شکایات، پیشنهادات، انتقادات، درخواست ها، ارائه ایده ها و گزارشات از طریق سه سامانه رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، سامانه سامد استانداری و سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی جمعبندی می شود.

وی گفت: تا امروز توسط سامانه رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش 188 شکایت مورد رسیدگی قرار گرفته که از این تعداد فقط 32 مورد به جا و حق بوده است.

بیگ وردی اظهار کرد: از نظر موضوعی 24 مورد شکایت آموزشی، 113 مورد اداری، 9 مورد پرورشی، هشت مورد حقوقی و 34 مورد مالی بود.

وی بیان کرد: در سامانه سامد استانداری نیز یکهزار و 772 فقره انتقاد، تشکر، درخواست ، شکایت، طرح و ایده و گزارش دریافت شده است که به علت سفر ریاست جمهوری یکهزار و 605 مورد از کل موارد درخواست مربوط به سفر ریاست جمهوی بوده که مورد رسیدگی قرار گرفته و پاسخ لازم به درخواست کنندگان ارائه شد، بقیه نیز گزارش و انتقاد و پیشنهاد بوده است.

بیگ وردی گفت: در سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی استان نیز تا پایان بهمن ماه 16 مورد شکایت دریافت شده و پاسخ لازم ارائه شده است.

وی ادامه داد: در مهرماه امسال طبق ارزیابی های کشوری وزارتخانه در بخش نظارت و بازرسی، در محور عمومی و در بخش پاسخگویی به شکایات نیز رتبه عالی و در بخش ارزیابی عملکرد رتبه خوب توسط این بخش کسب شد.

بیگ وردی اضافه کرد: در سال 95 این بخش فعالیت چشمگیری داشت و اقدامات مهمی صورت گرفت به گونه ای که موفق به اخذ رتبه دوم ارزیابی عملکرد بین دستگاههای اجرایی استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار