مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه این جشنواره ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه در همدان برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره باهدف شناسایی استعدادهای ورزشی، توسعه شورونشاط جامعه ورزشی نوجوانان و خانواده‌ها و تحرک بخشی به استعدادهای ورزشی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۸۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 27 February 2017
مدیرکل ورزش وجوانان استان‌همدان گفت: براساس بررسی هابیش از ۶۰۰۰نفر در جشنواره همگانی استعدادیابی استان‌همدان شرکت می کنند.

به گزارش مهر؛رسول منعم با اشاره به برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی استان‌همدان اظهار داشت: جشنواره همگانی «استعدادیابی ورزشی»در ۶ رشته در همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: بسیاری از استان‌ها شرایط برگزاری ۴ رشته را داشتند اما استان‌همدان در ۶ رشته در این جشنواره فعالیت می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان بابیان اینکه این جشنواره ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه در همدان برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره باهدف شناسایی استعدادهای ورزشی، توسعه شور و نشاط جامعه ورزشی نوجوانان و خانواده‌ها و تحرک بخشی به استعدادهای ورزشی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

منعم عنوان کرد: رشته‌های دوومیدانی، جودو، کشتی، اسکیت، تنیس روی میز و کبدی برای همدان در این جشنواره مشخص‌شده است.

وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال پاس همدان بیان کرد: به‌عنوان متولی ورزش در همه رشته‌ها دغدغه داریم و پاس همدان نیز یک برند ورزشی بوده که حضورش در لیگ کشوری تنور برنامه‌های استان همدان را داغ می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان کرد: در حد توان برای احقاق حق تیم فوتبال پاس تلاش می کنیم و امیدواریم مشکل کسر ۶ امتیاز تا قبل از شروع دور دوم حل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار