غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، سرکشی و تجلیل از خانواده شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، از برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در تویسرکان است.
کد خبر: ۳۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ 24 May 2015
معاون فرماندار تویسرکان بر لزوم جهت‌گیری و همسوسازی برنامه‌ها و مناسبت‌های دفاع مقدس با شعار «همدلی و همزبانی، دولت و ملت» تاکید کرد.

به گزارش فارس ، یحیی‌ خورشید‌خانی در جلسه هماهنگی برنامه‌های سوم خرداد در تویسرکان با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس تجلی اراده و غیرت ملت ایران است، اظهار کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با پیروی از مکتب امام حسین(ع) به رهبری امام (ره) علیه کفر جهانی پیروز شد.

وی یکی از دستاوردهای درس‌آموزی ملت ایران از مکتب عاشورا را حماسه سوم خرداد دانست و گفت: آزاد‌سازی خرمشهر نشانه‌ای از صیانت از تمامیت ارضی و اقتدار ملی ایران است که با رهبری امام (ره) و ایثار ملت مؤمن تحقق یافت.

معاون فرماندار تویسرکان با تاکید بر نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: فرهنگ ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، جهاد و خودباوری دینی و ملی در قالب برنامه‌های مختلف برای مردم به‌ویژه نسل جوان تبیین شود.

وی بر لزوم جهت‌گیری و همسوسازی برنامه‌ها و مناسبت‌های دفاع مقدس با شعار «همدلی و همزبانی، دولت و ملت» تاکید کرد و افزود: با هدف روشنگری دفاع مقدس برمبنای وحدت، عقلانیت و حماسه از فضای گفتمان‌محوری استفاده شود.

خورشید‌خانی با تاکید بر استفاده از ظرفیت هنرمندان، پیشکسوتان و محققان، رسانه‌ها و تعامل با مراکز حوزوی، علمی و فرهنگی در راستای روشنگری و آگاهی‌بخشی دستاوردهای حماسه سوم خرداد گفت: همه باید برای برگزاری باشکوه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر تلاش کنیم.

وی شعار این هفته را «روز ملی مقاومت و پیروزی» عنوان کرد و خواستار فضاسازی محیطی، برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با هدف بیان نقش رزمندگان و ایثارگران شد.

معاون فرماندار تویسرکان خاطرنشان کرد: این هفته با عناوین «شهدا، راست‌قامتان، فخرآفرینان»، «پاسداران، رزمندگان، حماسه‌‌آفرینان»، «جانبازان، ایثارگران، عزتمداران»، «مقاومت، ایثار و پیروزی، ولایتمداری، حماسه‌سازان»، «مقاومت و ایستادگی، پایداری و صلابت» مزین شده است.

وی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، سرکشی و تجلیل از خانواده شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، تقدیر از جانبازان و ایثارگران، تجلیل از حماسه‌سازان و ایثارگران را برخی از برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در تویسرکان عنوان کرد.

 

بیشتر بخوانید:
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار