نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: با وجودی که در دنیا همه حرکت های انقلابی سانسور می شود، بالاخره دنیا به نحوی صدای حمایت از مظلومان را خواهد شنید.
کد خبر: ۳۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 22 May 2015
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه انسان باعزت زنده است،گفت: ۲۲ کشور عربی حاضرند بااسرائیل رابطه داشته باشند و اینها دولت هایی مرده و خودفروخته اند،اما قلب ملت ها باماست.

به گزارش مهر، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در تجمع دانش آموزان دبیرستان های دخترانه همدان در حمایت از مردم یمن که در حسینیه امام خامنه ای دفتر نماینده ولی فقیه دراستان برگزارشد، اظهارداشت: این نشانه غیرت دانش آموزان و مدیران مدارس است که در دفاع از مردم مظلوم یمن این تحصن را برگزار کرده اند.

وی اجتماعاتی به این شکل را موجب خیر و برکت دانست و افزود: با وجودیکه در دنیا همه حرکت های انقلابی سانسور می شود، بالاخره دنیا به نحوی صدای حمایت از مظلومان را خواهد شنید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به این نکته که این حرکت درس خوبی به ملت های بی تفاوت، مرده و افسرده خواهد داد، بیان کرد: این ملت ها تا زمانیکه درد و بیماری بی تفاوتی و افسردگی خود را درمان نکنند باید زیر لگدهای خوارکننده دشمن با ذلت نفس بکشند.

آیت الله محمدی با تاکید براین نکته انسان با آبرو وعزت زنده است، ادامه داد: وقتی آبرو و عزت انسان به تاراج رفت مرگ بر زندگی شرف دارد.

وی حضور دانش آموزان در این تجمع که برای دفاع از مظلوم به میدان آمده اند را برای رضای خدا دانست و افزود: بازتاب های این حرکت شما هم در این دنیا و هم در آخرت اثراتی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان همچنین این حرکت مقدس را در خودسازی و روحیه دانش آموزان اثرگذار دانست و گفت: با این حرکت حضرت زینبگونه می آموزید که در زندگی خود هرکجا که ستم و ظلمی دیدید وظیفه الهی و انسانی اینست که در مقابل ظالم و در دفاع از مظلوم بایستید.

آیت الله محمدی با بیان اینکه در قرآن کریم صدها بار واژه و مفهوم ظلم تکرار شده، اذعان داشت: خداوند نه تنها ظلم و ظالم بلکه مظلوم را محکوم کرده، چراکه مظلومی که از خود دفاع نکند نیز گناهکار است و باید تا آخرین نفس از خود دفاع نماید.

وی با اشاره به تفاوت بین ستمدیده و ستمکش و بیان اینکه ستمدیده به میدان می آید و در جنگی نابرابر شکست می خورد، گفت: ستمکش کسی است که ظلم را به جان خود خریداری می کند و مصداق آن صدها میلیون عربی است که ای کاش مسلمان نبودند و در مقابل چهار میلیون صهیونیست ازخود دفاع نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به درسی که  انقلاب اسلامی به همه جهانیان داد اشاره و عنوان کرد: هرکسی مورد ظلم و ستم قرار گرفت نباید گردن به تیغ ظالم دهد، بلکه باید استقامت و استواری کند.

آیت الله محمدی به مقاومت مردم در عراق، لبنان و سوریه اشاره کرد و گفت: اگر این حرکت بسیجی نبود داعش تا افغانستان هم پیشرفت کرده بود.

وی با اعلام اینکه این افتخار کشور است که هرکجا که مظلومی باشد از آن دفاع می کند، گفت: ۲۲ کشور عربی حاضرند با دشمنانی چون اسرائیل رابطه داشته باشند و اینها دولت هایی مرده و خودفروخته اند، اما قلب ملت ها با ماست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دلیل اینکه یمن وارد میدان نمی شود را بیداری افکارعمومی مردم دنیا خواند و افزود: حقانیت ومظلومیت یمن و رسوایی آل سعود باید برهمه آشکار شود تا خادم الحرمینی که درحقیقت خائن الحرمین هستند  از مرکب شیطانی خود پیاده شوند و ازعوام فریبی دست بردارند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار