کد خبر: ۳۷۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 05 February 2017
به گزارش تابناک یزد،معاون خدمات مشتركين و درآمد شرکت آب وفاضلاب استان يزد از راه اندازی سامانه پرداخت الكترونيكي قبض آب از طريق تلفن 1522 به منظور ارتقاء خدمات و پرداخت غیرحضوری قبوض آب مشترکین در این استان خبر داد .

 «ابوالقاسم سهيلي نيا» گفت: این سامانه با هدف صرفه جویی در وقت مشترکین، افزایش کیفیت خدمات ، تسریع در خدمت رسانی و ایجاد ارتباط دوسویه بین شرکت و مشترکین راه اندازي شد.

وي در خصوص چگونگی پرداخت از طریق تلفن 1522 گفت: در اين سامانه با اولين تماس، شماره تماس مشترك ذخيره شده و با وارد كردن كد رايانه مندرج در قبض آب و شماره كارت بانكي (با داشتن رمز دوم ) امكان پرداخت تلفني فراهم مي گردد و در تماس هاي بعدي از همان شماره تلفن، ديگر نيازي به وارد كردن كد رايانه و شناسه پرداخت نخواهد بود.

سهيلي‌نيا تصریح کرد‌: در صورت پرداخت موفقیت آمیز ، کد رهگیری توسط سامانه اعلام مي‌شود.

وي بیان كرد: از طريق تماس با 1522 ، علاوه بر پرداخت غير حضوري ، امكان اطلاع از ميزان بدهي و خدمات پرداخت، اعلام كاركرد كنتور، اطلاع رساني از مدارك مورد نياز براي واگذاري انشعاب، اطلاع رساني مدارك خدمات پس از فروش، اعلام شماره موبايل و تلفن مشترك وپاسخ به سوالات متداول در این سامانه وجود دارد .

معاون خدمات مشتركين و درآمد شرکت آبفاي يزد در پايان افزود : شهروندان در هر نقطه از استان بدون پيش شماره می‌توانند با این سامانه ارتباط برقرار كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار