رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی رویکرد فرهنگی دارد، بر این اساس توجه به توسعه و ترویج امر کتاب و کتابخوانی نیز در راستای فرهنگ محور بودن انقلاب است.
کد خبر: ۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸ 08 February 2015
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی رویکرد فرهنگی دارد، بر این اساس توجه به توسعه و ترویج امر کتاب و کتابخوانی نیز در راستای فرهنگ محور بودن انقلاب است.

به گزارش فارس در هفتمین روز از دهه فجر دو باب کتابخانه عمومی جوادالائمه (ع) روستای خورونده و شهید ستار ابراهیمی روستای قایش رزن با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، فرماندار رزن، مدیرکل کتابخانه‌های استان و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح این دو باب کتابخانه با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی فرهنگی است، افزود: انقلاب اسلامی نقطه امیدی برای همه آزادگان جهان شده و بیداری ملت جهان نیز نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است.

عطاءالله سلطانی صبور افزود: ایران اسلامی تنها کشوری است که روی پای خود ایستاده و به صورت مستقل به دور از دخالت بیگانگان مسیر پیشرفت و توسعه را می‌پیماید.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت رهبری معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و رشادت‌های ملت شجاع و غیور به پیروزی رسید لذا ما هر سال جشن انقلاب را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنیم.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کتابخانه فضایی با رویکرد فرهنگی است، افزود: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی دارای رویکرد فرهنگی است بر این اساس توجه به توسعه و ترویج امر کتاب و کتابخوانی نیز در راستای فرهنگ‌محور بودن انقلاب است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان بیان داشت: خوشبختانه امروز شاهدیم که ظرفیت و بسترهای لازم برای توسعه کتابخانه‌های عمومی در شهرستان رزن وجود دارد و با توجه به آمادگی و همراهی کامل اداره کتابخانه‌های استان امید است در آینده نزدیک سرانه کتابخانه‌ای این شهرستان بیش از پیش شود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه فرهنگی شهرستان رزن اظهار کرد: در روستای قایش جای کتابخانه خالی بود که به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان این مهم محقق شد و این کتابخانه با 2 هزار جلد کتاب و دیگر ملزومات روز کتابخانه‌ای تجهیز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار