خیابان بوعلی یکی از شش خیابان اصلی شهر همدان است که در بین مردم این شهر از قدیم‌الایام محبوبیت به سزایی داشته است و در طی سال‌های متمادی دست‌خوش تغییرات متعددی شده و پس از سال‌ها گویی رنگ آرامش، همراه با زیبایی به این خیابان روی خوش‌نشان خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 17 January 2017
رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر همدان از شورونشاط شبانه باحضور دست‌فروشان درخیابان بوعلی خبر داد وگفت: در ساعات شب به ایجاد شورونشاط در پیاده راه بوعلی نیاز است زیرا اگر دست‌فروشان نباشند خیابان مرده است.

به گزارش تابناک همدان؛کامران گردان درجمع خبرنگاران با اشاره به ساماندهی دست‌فروشان در پیاده راه بوعلی افزود:در حال حاضر ۸۰۰ نفر دست‌فروش داریم که با شناسایی، تهیه پیشینه و تشکیل پرونده آنها به دنبال ساماندهی آنها هستیم.

وی افزود: سه روز بازار جهت ساماندهی دست‌فروشان  پیشنهاد کرده‌ایم تا دست‌فروشان درطول روز دراین مکان‌ها مستقرش‌اند وبه دنبال این هستیم که به تعداد افراد شناسایی‌شده افزوده نشود.

گردان در ادامه با اشاره به پروژه پیاده راه‌سازی خیابان بوعلی گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۷ میلیارد تومان در حال اتمام است که تاکنون نود درصد پیشرفت فیزیک داشته و در ایام‌الله فجر همزمان با روز ۲۲ بهمن افتتاح خواهد شد. 

وی خاطرنشان ساخت: برخلاف شایعات تأمین هزینه پیاده راه بوعلی از محل یونسکو نیست بلکه از سوی شهرداری منطقه و ستاد بوده و از اعتبارات ملی نیز استفاده‌نشده است.

سخنگوی شورای شهر همدان  بابیان اینکه پروژه پیاده‌روسازی خیابان بوعلی مورد استقبال شهروندان قرارگرفته است، تصریح کرد: اجرای دقیق طرح و بررسی‌های همه‌جانبه باعث رضایتمندی کسبه این خیابان شده است.

گردان با تأکید بر اینکه در زمان افتتاح پیاده راه خودروهای برقی هم در این مسیر تردد خواهند داشت خاطرنشان ساخت: تردد آمبولانس و خودروهای اضطراری همچون خودروی پلیس در پیاده راه امکان‌پذیر است و بیماران دغدغه درزمینه دسترسی به پزشکان نخواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
این بیانات خلاف محض است من در همین خیابان مطب دارم که بیماران بد حال تنفسی به من مراجعه میکنندحتی امکان خدمات رسانی آمبولانس فوریتها وجود ندارداین گونه اظهار نظرها خودشیفتگی مسئولین شورای از عمل کرد غیر کارشناسی خودشان است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
متاسفانه این پروزه کارشناسی نشده بود وبنظر میرسد سمبل کاری شده است امکان داشت برای بهینه نمودن وچذابیت سطح خیابان ریل گذاری شود ویا سرتاسر خیابان تونل زده هم ایجاد اشتغال نموده وچندین مورد دیگر....
برای تامین بودجه کافی بوداحدهای ان را پیش فروش کرد خلاصه این وضعیت حاضر بدنرن وضع ممکن است ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار