نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان گفت: آیین خاکسپاری شهدا با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر نقوی رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 18 May 2015

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان با اشاره به تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر سرکان ملایر، برنامه‌های حضور این شهدا را در استان اعلام کرد.

 

به گزارش فارس ، محمدجواد زمردیان با اشاره به تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر سرکان ملایر، به تشریح برنامه‌های این مراسم پرداخت و اظهار کرد: پیکر این دو شهید گمنام، امروز ساعت 19 وارد شهرستان فامنین می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسمی با عنوان «شبی با شهدا» توسط ستاد استقبال از شهدای گمنام فامنین، از مردم خواست در این مراسم حضور یابند.

 

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور برگزاری زیارت عاشورا در جوار شهدای گمنام را دومین برنامه این کمیته برشمرد و افزود: مراسم زیارت عاشورا همزمان در جوار شهدای گمنام ساعت 6 صبح روز دوشنبه 28 اردیبهشت در مسجد آیت‌الله انصاری واقع در خیابان تختی کوچه شهیدتوقع همدانی برگزار می‌شود.

 

وی درباره دیگر برنامه‌های استقبال از شهدای گمنام گفت: سومین برنامه اعزام این پیکرهای مطهر در قالب کاروان «لاله‌های زهرایی» به میزبانی مردم روستاهای شهرستان است که از ساعت 8:30 آغاز می‌شود و با عبور از روستاهای وردآورد علیا، کندر، هوش، شان‌آباد، کنجوران، ولاشجرد، مردآباد و باقرآباد وارد شهر فرسفج می‌شوند.

 

زمردیان حضور در مراسم یادواره مدافعان حرم در شهرستان تویسرکان همزمان با نماز مغرب و عشا روز دوشنبه در مسجد جامع شهر تویسرکان، حضور در روستای عین‌آباد زادگاه سردار شهید حاج محسن عینعلی و حرکت به سمت سرکان برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای والامقام را از دیگر برنامه‌های کمیته استقبال از شهدای گمنام برشمرد.

 

وی یادآور شد: تجمع مردم در مقابل مسجد جامع سرکان، انجام تشریفات نظامی، ادای احترام به مقام شامخ شهدا توسط نیروهای نظامی و انتظامی، اقامه نماز بر پیکرهای مطهر و حرکت به سمت پارک کمربسته از مسیر خیابان شهیدصدوقی، میدان شهید محمدی‌دوست، خیابان شهید اشرفی اصفهانی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای تجلیل از مقام این دو شهید گرانقدر است.

 

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور افزود: آیین خاکسپاری شهدا با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر نقوی رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار