شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان از 25 دی تا 1 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان همدان برگزار می گردد.
کد خبر: ۳۶۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 14 January 2017
شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان از 25 دی تا 1 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان همدان برگزار می گردد.

به گزارش تابناک همدان به نقل ازگزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان، اسباب بازی، سرگرمی، تفریحی، ورزشی، لوازم و تجهیزات کمک آموزشی به مدت 7 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می گردد.
 
حسین الماسی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: کودکان به عنوان سرمایه های بسیار غنی ایران بوده که والدین با اهمیت دادن و توجه خاص به آنها می توانند؛ در مرحله رشد عقلانی و در عین حال رشد روانی آن ها نیز نقش مطلوبی را ایفاء و تاثیرگزار باشند.
 
عضو هیات مدیره شرکت نمایشگه های بین المللی استان همدان در ادامه گفت: در این دوره از نمایشگاه تعداد 70 واحد مشارکت کننده و در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه فعالیت خواهند نمود.

الماسی گفت: علاوه بر واحدهای مشارکت کننده سازمان ها و ادارات دولتی دیگر نیز شامل: سازمان آموزش و پرورش – همیار پلیس – بهزیستی – کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز مشارکت خواهند نمود.

وی عمده محصولات قابل ارائه را شامل: اسباب بازی، ورزشی، تفریحی، سرگرمی، لوازم و تجهیزات کمک آموزشی دانست.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان همدان ویژگی این دوره از نمایشگاه را حضور آموزشگاه های زبان، هوش، خلاقیت، خانه ریاضی و آتلیه کودک دانست.
 
وی ساعت های بازدید نمایشگاه را از 10 صبح تا 13 و عصر نیز 15 تا 20 اعلام نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار