چندی پیش خبرهایی از میزبانی جام جهانی هنرمندان و بر گزاری آن در همدان فضای رسانه‌ای را پر کرد رویدادی که می‌تواند معرف ظرفیت‌های بالقوه‌ی استان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی فرهنگی و ... باشد برنامه‌ای که بسیاری نقاط در دنیا برای میزبانی آن تلاش می‌کنند زیرا که می‌دانند هزینه در این راه خود سرمایه‌گذاری است.
کد خبر: ۳۵۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 08 January 2017
غیرت بخش خصوصی همدان مانع از رفتن جام جهانی فوتبال هنرمندان به کیش شد.

به گزارش تابناک همدان؛ بعد از اعلام آمادگی همدان برای میزبانی مسابقات جام جهانی هنرمندان امیدهای جدیدی برای بهره‌گیری از فضای تبلیغاتی به‌منظور معرفی پتانسیل‌های همدان به جهانیان در دل‌ها روشن شد.

اما در روزهای گذشته اخبار منتشره در رسانه‌های استان حاکی از آن بود به دلیل عدم تأمین بودجه‌ی موردنیاز برای برگزاری این جام احتمال حذف میزبانی همدان قوت گرفت.

در این راستا منطقه‌ی اقتصادی کیش آمادگی خود را برای برگزاری مسابقه‌ی جام جهانی فوتبال هنرمندان اعلام کرده و پذیرفت تمام هزینه‌های آن را به عهده خواهد گرفت و امیدها برای برنامه‌ها و تلاش‌های همدانی‌های دلسوز و پیگیر در حال تبدیل‌شدن به یاس بود تلاش‌هایی که مطمئناً انرژی‌های زیادی برای اقناع مسئولین برگزاری شده بود تا آنها را متقاعد سازد این مسابقه در همدان برگزار شود.

در همین کش‌وقوس و تلاش‌ها برای حفظ این دستاورد و همچنین به‌پایان رسیدن مهلت تقبل میزبانی علی مراد رستمی کیا سرمایه‌گذار بومی  پا به میان گذاشته و به نگرانی مسئولین ورزشی و برگزارکنندگان استانی پایان داد.

خبرها حاکی از آن است که فردا رسماً قرارداد تقبل و پرداخت هزینه از سو مجموعه‌ی دیاکو کیا سازه امضا خواهد شد و این شرکت به مدیرعاملی رستمی کیا میزبان این دوره از رقابت‌ها خواهد بود.

امید است مسئولین استان با بهای بیشتر به سرمایه‌گذاران دلسوز زمینه‌های رشد و امنیت خاطر آنها بوده که در مواقع حساس این‌چنینی سرمایه گذران نیز بتوانند نقش‌های خود را برای رشد و توسعه‌ی استان به خوبی ایفا کنند؛ در اینجا لازم است از تلاش دلسوزان استان همدان  چه درزمینه‌ی دولتی و چه بخش خصوصی قدرانی کرده و اعلام کنیم رسانه هم وظیفه‌ی خود می‌داند در انعکاس این زحمات کوتاهی نکند.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار