دومین مرحله مسابقه های رنکینگ بدمینتون مردان رده سنی بزرگسالان کشور گرامیداشت «جام شهید علی کاردی» روزهای هشتم تا دهم دی ماه جاری در شهر یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۳۴۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹ 27 December 2016
به گزارش تابناک یزد،در این پیکارها بدمینتون بازان از 21 استان در قسمت یک نفره و دو نفره به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
در اولین مرحله این رقابت ها که نهم مهرماه امسال در شهر زنجان برگزار شد، سروش اسکندری از زنجان به مقام نخست دست یافت و فرزین خانجانی از تهران دوم شد. همچنین امیر جباری از همدان و مهران شهبازی از کردستان مقام های سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.
در قسمت دونفره نیز امیر و علیرضا قاسمی ( آزاد ) به مقام نخست دست یافتند و تیم دونفره صدرالدین صادقی و عرفان جوینده ( آزاد ) دوم شدند.
همچنین تیم های دو نفره عباس زورمند، محسن خمری ( آزاد ) و محمدرضا باقری و امین سایمانی از زنجان مشترکا سوم شدند.
در حاشیه دومین مرحله این رقابت ها کلاس ارتقاء داوری درجه یک مردان با شرکت 13 نفر از داوران این رشته برگزار می شود.

** ابراهیم بیاتی رییس هیات بدمینتون استان مرکزی شد
مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون استان مرکزی امروز ( دوشنبه ) به ریاست محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و با حضور محسن غفاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و با حضور دیگر اعضا این مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد و در پایان این نشست ابراهیم بیاتی به عنوان رییس هیات بدمینتون استان مرکزی برگزیده شد.
در این مجمع انتخاباتی بیاتی با کسب 14 رای از تعداد 15 رای اخذ شده برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات بدمینتون استان مرکزی انتخاب شد.
در این انتخابات احمدرضا حری، محسن عمرانی و شهرام نیک منش از دیگر نامزدهای انتخابات بودند که محسن عمرانی انصراف خود را اعلام داشت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار