70 درصداز ایستگاه های ورزش صبحگاهی به فعالیت بانوان اختصاص دارد.
کد خبر: ۳۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶ 13 May 2015
رییس هیات ورزشهای همگانی استان همدان در این باره گفت: هم اکنون 150 ایستگاه ورزش صبحگاهی و ایروبیک در استان فعال است که 70 درصد از این ایستگاه ها به فعالیت بانوان اختصاص دارد. 

به گزارش ایرنا؛هادی سبزواری اظهار کرد: هم اکنون 50 هزار نفر در ایستگاههای صبحگاهی فعالیت متحرک دارند که 35 هزار نفر از آنها را بانوان تشکیل می دهند.

وی بیان داشت: در استان همدان نیز 22 ایستگاه در بخش بانوان و 14 ایستگاه صبحگاهی در بخش آقایان فعال است که از جمعیت پنج هزار نفری ورزشکاران فعال در این ایستگاهها، سه هزار نفر بانوان تشکیل می دهند.

رییس هیات ورزشهای همگانی استان همدان خاطرنشان کرد: فعالیت در ایستگاههای ورزش صبحگاهی رایگان است و برای هر ایستگاه نیز یک مربی ثابت آموزشهای لازم را ارایه می دهد.

وی افزود: همچنین برای نخستین بار ورزش صبحگاهی جمعه ها در همدان طی دو نوبت برگزار می شود و افرادی که شرایط حضور در ورزش صبحگاهی ساعات اولیه صبح را ندارند می توانند در نوبت دوم که از ساعت هشت صبح در میدان قائم (عج) همدان دایر می شود، حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از مجموع جمعیت 70 هزار نفر بیمه شده ورزشی استان همدان 12 هزار نفر در ورزشهای همگانی فعالیت داشتند.

سال گذشته بیش از یکصدهزار نفر در برنامه های ورزش همگانی استان همدان شرکت کردند.

استان همدان براساس آمارها در زمینه فعالیت ورزشهای همگانی جزو سه استان برتر در کشور به شمار می رود.

هم اکنون بیش از 30 کمیته ورزشی تحت پوشش ورزشهای همگانی استان همدان قرار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار