به گفته سخنگوی هیئت کوهنوردی همدان پانزدهمین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور باحضور ۱۰۰ورزشکار در همدان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰ 12 May 2015
سخنگوی هیئت کوهنوردی همدان گفت: پانزدهمین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور در همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس؛ عباس چشمه ‌قصابانی با اشاره به آغاز فعالیت‌های هیئت کوهنوردی در سال جاری اظهار کرد: این هیئت از ابتدای امسال برنامه‌های متعددی را با موفقیت در سطح استان برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این برنامه‌ها به برنامه‌های استانی محدود نمی‌شود، گفت: هیئت کوهنوردی استان همچون سال‌های گذشته برگزاری برنامه‌ها و مسابقات کشوری را نیز در تقویم ورزشی خود دارد.

 سخنگوی هیئت کوهنوردی همدان ادامه داد: آغاز برنامه‌های کشوری هیئت کوهنوردی در سال جاری با میزبانی پانزدهمین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور در ماده سرعت و در دو بخش آقایان و بانوان در تمامی رده‌های سنی خواهد بود.

وی در تشریح برگزاری مسابقات قهرمانی کشور عنوان کرد: این مسابقات با حضور بیش از 100 ورزشکار برگزار می‌شود که هر استان سهمیه حضور 6 ورزشکار را خواهد داشت.

چشمه‌قصابانی هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه و گسترش ورزش قهرمانی، انتخاب اعضای تیم ملی و اعزام‌های آزاد سال 94 دانست.وی یادآور شد: رقابت‌های قهرمانی کشور روز جمعه 25 اردیبهشت ماه جاری به مدت یک روز در سالن اختصاصی فرهاد برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار