دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سالانه 25 هزار میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و دارو به کشور وارد می‌شود، ادامه داد: سالانه 7 میلیارد دلار ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی از کشور خارج می‌شود.
کد خبر: ۳۳۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱ 27 November 2016
دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مشکلات اسدآباد راه‌ها هستند که ردیف بودجه ندارند، گفت: هزینه‌های گاز برای قشر محروم قابل پرداخت نیست.

به گزارش فارس ، اکبر رنجبرزاده در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه همدان، استانی فعال و پرتلاش در حوزه کار، برنامه‌ریزی و رونق است، اظهار کرد: فرصت خوبی برای توسعه استان پیش‌ آمده است.

وی با بیان اینکه اتحاد موجود در همدان در کمتر استانی دیده می‌شود، ادامه داد: نیروی انسانی باسابقه و تجربه در استان فراوان است.

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدواریم مجلس و مدیران استان با کمک هم اقداماتی در راستای تقویت اعتبارات دستگاه‌های اجرایی استان انجام دهند، افزود: بخشی از افزایش اعتبارات منوط به تلاش مدیران با نمایندگان مجلس برای ورود به دستگاه‌های اجرایی در سطح کلان و وزارتخانه‌های مربوطه است.

وی با بیان اینکه به‌ راحتی می‌توان اعتبارات میلیاردی و بالاتر به‌ویژه برای دستگاه‌هایی که ردیف بودجه دارند جذب کرد، افزود: سازمان برنامه‌ و بودجه اقداماتی که می‌توان در راستای افزایش اعتبارات استانی انجام داد را بررسی کند.

رنجبرزاده با بیان اینکه با تلاش‌های مدیران و مسؤولان استان امکان اعتباربخشی بیشتر به استان وجود دارد، تأکید کرد: فضای خوبی در استان حاکم است و فضای مناسبی بین نمایندگان وجود دارد.

وی با بیان اینکه بروز اختلافات و مقابل هم قرار گرفتن در استان و کشور آسیب‌زاست، تأکید کرد: امسال به نام سال سید جمال‌الدین اسدآبادی نام‌گذاری شده که امیدواریم برای این عالم بزرگ مراسمی در خور برگزار شود.

دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد پروژه دو مسیر مصوب شده و هر سال برای آن بودجه‌ای در نظر گرفته می‌شود، بیان کرد: با وجود اینکه هرسال بودجه به این دو پروژه راه داده می‌شود، هیچ پیشرفتی ندارند.

وی با اشاره به اینکه در اسدآباد سه پروژه دانشگاه سیدجمال‌الدین، بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی فعال است، افزود: یکی از مشکلات اسدآباد راه‌ها هستند که ردیف بودجه ندارند که امیدواریم در این راستا کمک شود تا اتفاقات خوبی در شهرستان رخ دهد.

رنجبرزاده در ادامه به تخصیص صد درصدی اعتبارات سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: در استان‌های دیگر اعتبارات سفر ریاست جمهوری به‌ صورت صد درصد تخصیص نیافته است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در استان شرایط خوبی فراهم‌ شود تا اقداماتی که می‌تواند برای استان آورده داشته باشد، انجام شود، ادامه داد: مسائل و اقلام وارداتی باید مورد بررسی قرار گیرد.

دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سالانه 25 هزار میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و دارو به کشور وارد می‌شود، ادامه داد: سالانه 7 میلیارد دلار ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی از کشور خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه باید مطالعات عمیقی در خصوص مسئله واردات به کشور انجام شود، افزود: هفته گذشته تذکری به وزیر نفت داده شد تا یارانه گاز به هشت ماه افزایش پیدا کند.

رنجبرزاده با بیان اینکه از وسط مهرماه تا وسط اردیبهشت‌ ماه مصرف گاز در استان‌های سردسیر زیاد است، ادامه داد: برای فقرا و ضعفا هزینه‌های گاز قابل پرداخت نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار