همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل(ره) همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی با حضور بیش از چهار هزار بسیجی در سالن الغدیر شهر ملایر برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸ 26 November 2016
همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل(ره) همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی با حضور بیش از چهار هزار بسیجی در سالن الغدیر شهر ملایر برگزار شد.

به گزارش ایرنا؛فرمانده سپاه ناحیه ملایر در همایش بزرگ بسیجیان در سالن ورزشی الغدیر ملایر اظهار کرد: ما بسیجیان با ایمان عمیق خود به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه در شناخت دشمن هوشیار بوده و مراقب نفوذ دشمن هستیم.

سرهنگ داود ابراهیمی افزود: در این روز که به نام بسیج، انقلابی گری و اقتدار جهانی نامگذاری شده، اعلام می کنیم که طبق آیه شریفه قرآن از دشمن تبعیت نمی کنیم و با عملکرد انقلابی و روحیه جهادی خود آمریکا و استکبار جهانی را زیر پا می گذاریم.

وی ادامه داد: بسیج در برابر دوستان خود ایثار و گذشت دارد و در همه عرصه ها ایستادگی و مقاومت خستگی ناپذیر در مقابل دشمن خواهد داشت.

سرهنگ ابراهیمی به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: بر این اساس بسیج این شهرستان اقدامات موثری در زمینه های مختلف اقتصاد مقاومتی، فعالیت های عمرانی، اشتغالزایی، محرومیت زدایی و افزایش آمادگی رزمی دفاعی بسیجیان داشته است.

وی همچنین جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای کمک به جبهه مقاومت، حضور گسترده و سنجیده در برنامه های مختلف، تجمع عاشوراییان، کمک به برپایی موکب اربعین حسینی، فعالیت ها علیه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن و جذب جوانان به بسیج را از دیگر اقدامات بسیج برشمرد.

وی بیان کرد: همزمان با هفته بسیج حدود 120 برنامه با همکاری بسیجیان، پایگاه های مقاومت بسیج، اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه بسیج به مبارزه خود با استکبار جهانی همچنان ادامه می دهد، افزود: این استکبار ستیزی در نسل جدید انقلاب نیز استمرار دارد.

ابراهیمی اظهار کرد: بسیجیان این مرز و بوم در هر زمینه ای که لازم باشد برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی به صورت فعال و گسترده حضور دارند و تا پای جان پشتیبان ولایت فقیه و رهبری خواهند بود تا به مملکت آسیبی نرسد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار