مسئول برگزاری رقابت های فوتبال استان همدان در این باره گفت: لیگ برتر فوتبال همدان با رقابت 9 تیم به پایان رسید وتیم های ذوب و فلزات بهار،ذوالفقار تویسرکان وملی پوشان نهاوند به ترتیب اول تا سوم شدند.
کد خبر: ۳۲۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹ 13 November 2016
برترین های لیگ برتر فوتبال همدان جام شهدای مدافع حرم در فصل 96-95 از سوی کمیته برگزاری هیات فوتبال این استان معرفی شدند.

مسئول برگزاری رقابت های فوتبال استان همدان در این باره گفت: لیگ برتر فوتبال همدان با رقابت 9 تیم به پایان رسید وتیم های ذوب و فلزات بهار،ذوالفقار تویسرکان وملی پوشان نهاوند به ترتیب اول تا سوم شدند.

به گزارش ایرنا؛ امید مصداقی افزود: در این دوره از پیکارها تیم های شهید شیرودی لالجین، اتحاد جوان مریانج و تالار وحدت همدان به ترتیب برترین های اخلاق معرفی شدند وحمید سراجچی از تیم تالار وحدت همدان، مجید بیات از ذوب و فلزات بهار و محمد آیینه وند از ستاره سرخ تویسرکان نیز بازیکنان اخلاق شناخته شدند.

وی اضافه کرد: حامد مولوی از تیم ملی پوشان نهاوند با 14 گل زده آقای گل این رقابت ها معرفی شد و معراج بهرامی از ذوالفقار تویسرکان نیز عنوان پدیده بازی ها شناخته شد.

مصداقی خاطرنشان کرد: رضا حسینی از تیم ذوالفقار تویسرکان، محمد میهنی از تیم ذوب و فلزات بهار ومحمد بالاوند از اتحاد جوان مریانج به ترتیب به عنوان فنی ترین بازیکنان این دوره از رقابت ها انتخاب شدند.

وی افزود: حمید شانه ای از تیم ذوب و فلزات بهار به عنوان برترین سرمربی لیگ برتر امسال برگزیده شد و احمد زنگنه از ذوالفقار تویسرکان و علی کولیوند از ملی پوشان نهاوند در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

وی یادآور شد: عیسی شهبازی از ذوب و فلزات بهار، امیر بهرخ از تیم شهید شیرودی لالجین و لقمان خدابخشی از تیم شهدای سامن به ترتیب برترین سرپرستان تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها بودند.

وی افزود: عرفان مظاهری از تیم اتحاد جوان مریانج با 12 گل و محمد اصلانی از تیم ذوب و فلزات بهار نیز جزو بهترین گلزنان این دوره از بازی ها معرفی شدند. 

وی ازشهرهای تویسرکان، نهاوند، مریانج، بهار و لالجین به عنوان هیات های برتر فوتبال استان همدان در برگزاری مطلوب رقابت های لیگ برتر نام برد.

لیگ برتر فوتبال باشگاه های همدان امسال با قهرمانی تیم ذوب و فلزات بهار به پایان رسید.
ذوب و فلزات نماینده استان همدان در فصل آینده رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار