پس از گذشت ۲۰ ماه از کلنگ زنی ساخت اورژانس ملایر عملیات اجرایی آغاز شد.
کد خبر: ۳۲۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 10 November 2016
پس از گذشت ۲۰ ماه از کلنگ زنی ساخت اورژانس ملایر عملیات اجرایی آغاز شد.

عبدالعظیم رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه مرکز اورژانس یکی از دغدغه‌های جدی مردم است گفت: شهرستان ملایر نیاز ضروری به مرکز اورژانس دارد.

وی گفت: ناهماهنگی که در ساخت اورژانس بوده حل‌شده است و انتظار می‌رود این پروژه با تمام امکانات کار خود را پیش ببرد.

رضایی اظهار داشت: از مهم‌ترین خدمات طرح تحول سلامت در ملایر افتتاح کلینیک تخصصی فخریه، آغاز ساخت کلینیک تخصصی فخریه، توسعه خانه‌های بهداشت، استقرار ۲۵ پزشک متخصص و خرید تجهیزات بیمارستان می‌باشد.

وی عنوان کرد: قرارداد ساخت اورژانس با پیمانکار منعقدشده و این کار از پرداخت بیمه و مالیات معاف است.

یخ ساخت اورژانس ملایر باز شد

محمدکاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان گفت: طرح تحول سلامت یکی از اقدامات مؤثر دولت است.

وی اظهار داشت: پس از استقرار دولت در سال ۹۲ تلاش ۱۸ ماهه حل مباحث هسته‌ای و تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده منجر به توافق شد که دولت توانست در مباحث داخلی اقدامات خوبی در بحث بهداشت و درمان انجام دهد.

کاظمی بیان کرد: با توجه به بدعهدی‌های امریکا در برجام خوشبختانه توفیق‌هایی نیز در برجام حاصل‌شده، که قرارداد نفتی با توتال یکی از آنها است.

حجه الاسلام احد آزادیخواه دیگر نماینده مردم ملایر در این مراسم وحدت مسئولین شهرستان را قابل‌توجه دانست و گفت: آغاز عملیات ساخت اورژانس ملایر در راستای وحدت مسئولین بوده و هر مسئولی در کشور تفرقه‌افکنی کند خائن محسوب می‌شود.

دکتر آزادیخواه اظهار داشت: اقدامات دولت در حوزه بهداشت بسیار مناسب بوده اما در حوزه درمان مشکلاتی وجود داشته که نیازمند تدبیر بیشتر است.

وی بحث بیمه‌ها را یک فاجعه دانست و عنوان کرد: بسیاری از بیمه‌ها ورشکسته شده‌اند و به بحث درمان آسیب وارد کرده است.

شایان‌ذکر است که همزمان و در ادامه این جلسه کلنگ احداث ۲۷ خانه بهداشت در روستاهای تابعه ملایر با حضور  نمایندگان ملایر و مسئولین به زمین زده شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار