ثبت‌نام اینترنتی ششمین آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع‌دستی، فرش و... در سال ۱۳۹۵آغاز شد.
کد خبر: ۳۲۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱ 02 November 2016
ثبت‌نام اینترنتی ششمین آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع‌دستی، فرش و... در سال ۱۳۹۵آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان،  ششمین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه (صنایع‌دستی، فرش و نان و غله و...) سال ۱۳۹۵ در تاریخ ۲۷ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان در خصوص نحوه ثبت‌نام متقاضیان در بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه‌ها(صنایع‌دستی، فرش و نان و غله و...) افزود: داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۹۵/۸/۸ تا ۹۵/۸/۱۶ با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir و پس از خرید کارت اعتباری در حرفه موردنظر خود ثبت‌نام نمایند.

علیرضا مهرابی ادامه داد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه‌ها (صنایع‌دستی، فرش و نان و غله و...) بایستی پس از ثبت‌نام در آزمون از تاریخ ۹۵/۸/۲۴ تا ۹۵/۸/۲۶ با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.

وی افزود: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین‌شده مراجعه نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار