امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه بزرگ‌ترین درس عاشورا ولایتمداری است، گفت: هدف دشمن متلاشی کردن امت واحده زیر پرچم ولایت است.
کد خبر: ۳۱۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 14 October 2016
امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه بزرگ‌ترین درس عاشورا ولایتمداری است، گفت: هدف دشمن متلاشی کردن امت واحده زیر پرچم ولایت است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در یادواره ۱۴ شهید گلگون‌کفن روستای قلعه قباد از توابع بخش مرکزی نهاوند ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان ویاران باوفایشان، گفت: امام صادق (ع) در روایتی ارکان دین را نماز، روزه، حج، جهاد و ولایت عنوان کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اکثر مردم این اعمال را انجام می‌دهند، گفت: متأسفانه تنها مسئله‌ای که در این میان مغفول مانده مسئله مهم ولایت است.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه تمامی مصائب که بر سر امت اسلام آمده به همین جهت است، گفت: آل خلیفه، آل سعود، وداعش نمونه‌های از انحراف ایجادشده در مسیر اسلام است که متأسفانه از ابتدای اسلام تاکنون گریبان گیر مسلمین شده‌اند.

وی بابیان اینکه بزرگ‌ترین درس عاشورا ولایتمداری است، گفت: اطاعت بی‌کم‌وکاست و بی‌چون‌وچرا از ولایت همه مشکلات را حل می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی بابیان اینکه اطاعت از ولایت  خداوند و رسولش بر همه واجب است، گفت: امروز امت اسلام با توجه به اینکه خداوند، رسول خدا و ائمه معصوم امام زمان دسترسی ندارند باید بر ولی‌فقیه جامع شرایط اقتدا کنند و از دستورات و فرامین ایشان اطاعت کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن هدف متلاشی کردن امت واحده زیر پرچم ولایت را دارد، گفت: به حمدالله ایران اسلامی در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ ترورها و هزاران توطئه دیگر آمریکا و ایادی کفرش با رهبری زمامت مقام معظم رهبری در امان ماند.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه دشمن با ترویج فرقه‌های نوظهور و عرفان‌های کاذب، مواد مخدر، بی‌حجابی‌ها و ترویج فساد و فحشا می خواهد جوانان را از راه حق بازبدارد؛ گفت: مهم‌ترین پیام عاشورا ولایت مداری در هر شرایط است.

وی با تأکید بر اینکه امروز حفظ نظام اوجب واجبات است، گفت: به حمدالله امروز در ایران اسلامی نظامی حاکم است که برگرفته از آموزه‌های دینی راه حق و حقیقت و شهادت‌طلبی را تداوم داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار