رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر همدان خبر داد: افتتاح نمازخانه تالار بزرگ قرآن در نخستین روز از ماه محرم
کد خبر: ۳۰۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 09 October 2016
رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر همدان از افتتاح و راه اندازی نمازخانه تالار بزرگ قرآن در نخستین روز از ماه محرم خبر داد و گفت: با افتتاح این نماز خانه هر روز در دهه اول محرم مراسم پرفیض زیارت عاشورا از ساعت 7 الی 8 صبح برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر همدان، رضا غلامي خجسته با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه این تالار بزرگ قرآن از پروژه های مهم شهر محسوب می شود و عملیات اجرایی آن از دور دوم شورا شروع شده بر این اسسا باید به افتتاح کامل طرح تسریع بخشید.

خجسته با بیان اینکه در سال 94 حدود 65 میلیارد ریال برای تالار قرآن بودجه مصوب شده است، اضافه کرد: بودجه سال جاری هم 70 میلیارد ریال است و در صورتی که تکمیل شود امسال بزودی راه اندازی می شود.

وی اظهار کرد: تالار بزرگ قرآن همدان دارای قسمت های مختلفی از جمله سالن های قرآنی،  آمفی تئاتر، نمازخانه، قرائت خانه، کتابخانه، سالن غذاخوری، 21 کلاس، هشت سالن بزرگ و یک سالن بزرگ دیگر در زیرگنبد بوده که در مجموع در 14 هزار متر مربع زیربنا احداث شده است.

رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر همدان از پیشرفت 98 درصدی تالار بزرگ قرآن خبر داد و یادآور شد: تکمیل این پروژه از اولویت های نخست شورا بوده که انتظار می رود در کمتر از یک ماه چهار سالن های باقی مانده و 21 کلاس آن تجهیز شده و به بهره برداری کامل برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار