مديرکل حراست استانداري همدان فضاي مجازي را يکي از تهديدها و آسيب‌هاي جدي نيروهاي انساني و کارکنان دانست.
کد خبر: ۳۰۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 06 October 2016
مديرکل حراست استانداري همدان فضاي مجازي را يکي از تهديدها و آسيب‌هاي جدي نيروهاي انساني و کارکنان دانست.

به گزارش ایسنا، مصطفي آزادبخت در آئین معارفه حراست جديد فرمانداري ويژه ملاير، اظهار کرد: اقتدار نظام مرهون وحدت و هماهنگي موجود با محوريت ولايت‌فقيه است و اين وحدت و انسجام را که خدشه ناپذير است، بايد پاس‌بداريم.

وی با اشاره به تصميم اخير رهبر معظم انقلاب مبني بر عدم حضور يکي از چهره‌هاي سياسي در انتخابات آينده کشور افزود: اين تصميم رهبري بسيار استراتژيک و موثر بود، در شرايطي که همه منتظر بودند يک فضاي دو قطبي در کشور ايجاد و عده‌اي سوءاستفاده کنند.

وي شعار حراست را اشرافيت همه‌جانبه و پيشگيري و صيانت دانست و اظهار کرد: نيروي حراستي بايد خودساخته باشد و حب و بغض و دوستي و دشمني در وجودش نباشد و از تخلفي که به دستش مي‌رسد، نبايد خوشحال باشد.

آزادبخت تأکيد کرد: نيروي حراست بايد همواره مورد اعتماد همه باشد و با آگاهي به وظايف خود، ارتباط خود را تقويت کرده و با فرمانداري، اداره اطلاعات و حراست استانداري هميشه همراه باشد.

وي خواستار شفاف بودن تذکرها از سوي نيروهاي حراست و تغيير ديدگاه‌ها شد و گفت: دنبال اين نيستيم که پرونده افراد را سنگين کنيم بلکه بايد کاري کنيم که نيروهاي انساني در دستگاه‌هاي اجرايي و ارگان‌ها با فراغ بال کار کنند.

آزادبخت تصریح کرد: علاوه بر صيانت از سرمايه‌هاي ارزشمند نيروي انساني، صيانت از خانواده‌هاي کارکنان ارگان‌ها و نهادها را نيز از وظايف مهم نيروهاي حراست است و رضايتمندي ارباب‌رجوع در دستگاه‌هاي اجرايي به نوع وظايف نيروهاي حراست برمي‌گردد که بايد ارزيابي شده باشد.

مديرکل حراست استانداري همدان در بخش دیگری از سخنانش با بيان اينکه با داشتن ولايت‌فقيه و رهبري در تمامي عرصه‌ها پيروز ميدان هستيم، افزود: استاندار همدان به طور قطع يکي از بهترين و توانمندترين استانداران استان‌هاي سراسر کشور است که با ايجاد وحدت و همدلي در سطح استان، به خوبي سياست‌هاي دولت را پيگيري و اجرا مي‌کند.

آزادبخت فضاي مجازي را يکي از تهديدها و آسيب‌هاي جدي نيروهاي انساني و کارکنان دانست و گفت: شناساندن اين تهديدها از ديگر وظايف نيروهاي حراست است که بايد سرمايه‌هاي ارزشمند و نيروهاي ارگان‌ها را از اين مشکلات جدي دور باشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بستر و فضاي کار و فعاليت در ملاير مهيا است، افزود: فرماندار ويژه ملاير که يکي از فرمانداران برجسته استان از نگاه استاندار همدان در ارزيابي عملکرد است، با توان بالاي خود براي پيشرفت اين شهرستان از ظرفيت نمايندگان مجلس و مجموعه مديران به خوبي استفاده مي‌کند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ملاير نیز گفت: وظيفه صيانت و مراقبت از نيروهاي انساني به عنوان بزرگترين سرمايه‌هاي اجتماعي برعهده حراست است که بايد با صداقت، دلسوزي، تقواي الهي و نيت خالص به وظيفه خود عمل کند.

عبدالعظيم رضايي افزود: اگر کسي با رعايت کردن اين شرايط، خدا ترس نيز باشد، به طور قطع هيچ مشکلي نداريم.

وي با بيان اينکه هيچ کس نبايد از حراست بترسد، بر لزوم تقويت ارتباط متقابل بین این واحد با سایر واحد ادارت تأکيد کرد و یادآور شد: با اين شرايط هيچ بدبيني و نگراني وجود نخواهد داشت و افراد و مجموعه کاري نهادها مي‌توانند از حراست مشورت و راهنمايي بگيرند.

رضايي با بيان اينکه همه ما موظف به مراقبت از يکديگر هستيم، ادامه داد: در اين راستا بايد با شرايط امربه معروف ونهي از منکر، همراه با حفظ شئونات و کرامت انساني در بخش‌ها و حوزه‌هاي مختلف نکات و موارد خاص را به هم يادآوري و تذکر دهيم.

فرماندار ملایر وظيفه حراست را در مراقب از افراد بسيار خاص دانست و گفت: هر نکته‌اي که ممکن است در حوزه کاري موجب غفلت، لغزش و انحراف ما از مسير شود، نيروهاي حراست موظف هستند در اين زمينه مراقبت کرده و هشدارهاي لازم را بدهند.

خدمتگزاران نظام از مهمترين سرمايه‌هاي کشور هستند

رضايي منابع انساني به ويژه نخبگان و خدمتگزاران نظام را از مهمترين سرمايه‌هاي کشور دانست و اظهار کرد: در هفته‌اي که به نام امر به معروف و نهي از منکر است، بايد از اين فريضه الهي و معنوي به عنوان هدف اصلي قيام عاشورا براي رفع مسائل و مشکلات بهره‌مند شويم.

وي با بيان اينکه انقلاب اسلامي به عنوان يکي از يادگارهاي امام راحل(ره) برگرفته از نهضت عاشورا و قيام امام حسين(ع) است، افزود: همه موظف به حفظ و پاسداري از بهترين داشته‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي هستيم که براي حفظ، استمرار، دوام و بقاي انقلاب داده‌ايم.

فرماندار ملاير با تقدير از زحمات 20 ساله رضا مومني حراست سابق فرمانداری ملایر، خاطرنشان کرد: اميدواريم نيروي جديد حراست فرمانداري ملاير بتواند به اين وظيفه بسيار حساس و خطير خود عمل کرده و به معناي واقعي از ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي و حوزه کاري و وظايف اداري خود صيانت کنند.

 در این آئین از خدمات، زحمات و تلاش‌هاي 20 ساله رضا مومني در حراست فرمانداري ويژه شهرستان ملاير تقدیر و طی حکمی و حسين پيرحياتي به عنوان مسئول جديد حراست فرمانداری ملایر معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار