سیزدهمین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا برگزار و بانوی سنگ‌نورد همدانی موفق به کسب دو مدال شد.
کد خبر: ۳۰۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 03 October 2016
رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان گفت: سیزدهمین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا برگزار و بانوی سنگ‌نورد همدانی موفق به کسب دو مدال شد.

به گزارش مهر، علیرضا گوهری با اشاره به درخشش بانوی سنگ‌نورد همدانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: سیزدهمین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان ۲۰۱۶ آسیا در سالن پیام تهران برگزار شد.

وی افزود: همدان به لحاظ تعداد نفرات ملی‌پوش یکی از استان‌های فعال در رقابت‌های سنگ‌نوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا بود که درمجموع دو مدال ارزشمند را برای کشور و استان به ارمغان آورد.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با اشاره به نتایج نفرات همدانی در این مسابقات گفت: سیده افسانه میراحمدی در رده جوانان رشته بولدرینگ موفق به کسب مدال طلا شد و در رشته سرطناب نیز توانست نشان برنز رده سنی جوانان را به دست آورد.

گوهری عنوان کرد: همچنین راحیل رمضانی دیگر ورزشکار بولدرینگ همدان در رده سنی نوجوانان عنوان چهارم آسیا را به خود اختصاص داد.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با اشاره به امکانات سنگ‌نوردی همدان بیان کرد: ارتفاع سالن زنده‌یاد فرهاد میرزاجانی حدود ۲۴ متر است که با فضایی یکپارچه قابلیت برگزاری تمام مسابقات سنگ‌نوردی را دارا است.

وی عنوان کرد: این پروژه دارای دیواره سنگ‌نوردی، رختکن مجزا برای ورزشکاران، سکوی تماشاچیان، اتاق‌های دارای دوش و سرویس بهداشتی، اتاق قرنطینه به‌طور مجزا برای استفاده آقایان و خانم‌ها و بوفه است که در اختیار هیئت کوهنوردی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار