به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان؛ یازدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ هم زمان با نخستین نمایشگاه آموزش و خدمات آموزشی از 12 تا 16 مهرماه و بمه مدت 5 روز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 01 October 2016
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان؛ یازدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ هم زمان با نخستین نمایشگاه آموزش و خدمات آموزشی از 12 تا 16 مهرماه و بمه مدت 5 روز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان  برگزار خواهد شد.

حسین الماسی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان در این باره گفت: در یازدهمین دوره از برگزاری نمایشگاه الکامپ و هم زمان آن نخستین نمایشگاه آموزش و خدمات آموزشی بیش۵ از 60 غرفه از شرکت های خصوصی و دولتی به ارائه محصولات خود خواهند پرداخت.

وی گفت: مشارکت کنندگان از استان های تهران، کرمانشاه و همدان در دو سالن ابن سینا و الوند در فضایی با مساحت 3000 متر مربع آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود در زمینه موبایل، نرم افزار، امنیت شبکه، دوربین های مداربسته، اینترنت، کامپیوتر، لوازم جانبی وهمچنین آموزش و وسایل کمک آموزشی را ارائه می کنند.

وی اضافه کرد: ساعت بازدید این دوره از نمایشگاه را 15 تا 20 اعلام نمود.

حسین الماسی در پایان از برگزاری دوره های آموزشی رایگان شامل:دوره های عکاسی، موبایل و دوره های تخصصی دیگر در حوزه الکامپ خبر داد.


برگزاری نمایشگاه الکامپ و خدمات آموزشی








اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار