فرماندهی انتظامی نهاوند از کشف ۲۳۰ کیلوگرم تریاک در نهاوند خبر داد
کد خبر: ۳۰۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 01 October 2016
فرماندهی انتظامی نهاوند از کشف ۲۳۰ کیلوگرم تریاک در نهاوند خبر داد، گفت: طی ۶ ماهه گذشته ۸ هزار فقره پرونده قضایی در نهاوند تشکیل‌شده است.

به گزارش مهر، سرهنگ محسن اقبالیان در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه نهاوند با تبریک هفته نیروی انتظامی به فعالان عرصه امنیت در جامعه گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان نهاوند دارای ۸۱ مأموریت برای تأمین امنیت در شهرستان است.

وی بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی دفاع از کیان پاک نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر ناامنی‌ها است، گفت: در کنار اقدامات پلیسی آنچه موجب موفقیت بیش‌ازپیش نیروی انتظامی است مردم متعهد و مؤمنی هستند که با حمایت‌های خود پلیس را یاری می دهند.

فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به اینکه در سایه تعاملات مطلوب مردم با پلیس در نهاوند جرایم خش حتی یک مورد هم گزارش نشده است، گفت: اقدامات پیشگیرانه و آموزشی باید تقویت شود.

وی از کاهش ۳۰ درصدی انواع جرایم و سرقت ها در نهاوند خبر داد و با اشاره به اینکه شاخص کاهش جرایم در کشور ۸ درصد است، گفت: یکی از اهداف دشمنان ایران اسلامی ناامن کردن و همچنین گرفتار کردن جوانان در دام‌های اعتیاد و مفاسد اجتماعی است.

اقبالیان بابیان اینکه طی شش ماه گذشته ۱۷۷ عملیات پاک‌سازی در  شهرستان نهاوند انجام‌شده است، گفت: در این راستا مقدار ۲۳۰ کیلو تریاک و انواع مواد مخدر کشف‌شده است.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت ۷۰۰ نفر معتاد در شهرستان دستگیر و برای درمان به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی‌شده‌اند، گفت: از دیگر اقدامات پلیس در راستای افزایش و ارتقا امنیت اجتماعی و جلوگیری از مزاحمت‌ها توقیف سه هزار و۶۰۰ دستگاه موتورسیکلت در شهرستان نهاوند طی ۶ ماه گذشته است.

فرمانده انتظامی نهاوند با ابراز تأسف از نفوذ دشمن در اعمال و رفتار برخی شهروندادن به‌واسطه وجود ماهواره در منازل آنها، گفت: بر اساس آمار شش‌ماهه گذشته ۸ هزار فقره پرونده قضایی در نهاوند تشکیل‌شده که درگیری و نزاع خانوادگی، مزاحمت‌ها تلفنی و غیره از عمده‌ترین آن‌ها است.

وی در پایان اظهار داشت: دشمن در هیچ زمینه‌ای بیکار نمی‌نشیند و همواره به فکر ازهم‌پاشی بنیاد خانواده‌ها با مبتلا کردن آن‌ها به مفاسدی چون طلاق، روابط نامشروع، مزاحمت‌ها، اعتیاد و غیره است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار