سومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان همدان از ۵ تا ۹ مهرماه و به مدت پنج‌روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۳۰۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 26 September 2016
سومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان همدان از ۵ تا ۹ مهرماه و به مدت پنج‌روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌گردد.

به گزارش تابناک همدان، با توجه به تجربه موفق برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط؛ برای سومین دوره با نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک میزبان فعالان عرضه اقتصادی استان همدان می‌باشیم.

حسین الماسی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان دراین‌باره گفت: در این دوره از نمایشگاه که با همکاری مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان برگزار می‌گردد تعداد ۸۵ واحد مشارکت دارند.

وی گفت: شاهد هستیم حرکت در مسیر جهانی‌شدن بازارها سرعت گرفته است و به‌موازات آن دوره تولید محوری، موقعیت گذشته خودر را ازدست‌داده و جایگاه خود را به مشتری محوری سپرده است. از طرفی نیز تولیدکنندگان صنعتی  باهدف استفاده اثربخش از امکانات و جلوگیری از هدر رفت منابع  باعث ایجاد تغییر در ساختارهای صنعتی که یکی از مشخصات بارز آن ترویج بیش‌ازپیش صنایع کوچک و متوسط است، روی آورده‌اند و نیاز به این بخش را بیش‌ازپیش ملموس نموده است .

الماسی در ادامه خاطرنشان کرد؛ فعالیت‌های قابل‌ارائه در نمایشگاه شامل: مصنوعات چرم -  پوشاک – فلزی – سلولزی – نساجی – کانی‌های غیرفلزی – پلیمر – ماشین‌آلات صنایع غذایی – قطعات الکترونیک خودرو – فرآوردهای نفتی – قطعات لاستیک – مواد شیمایی و ... می‌باشد
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان ساعت بازدید نمایشگاه را ۱۵ تا ۲۰ اعلام نمود.


برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک همدان






منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار