مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري همدان گفت: پروژه بازار پرندگان اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 25 September 2016
مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري همدان گفت: پروژه بازار پرندگان اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پیام رفتاری یک‌شنبه 4 مهرماه در آئين افتتاح ششمين بازارچه محلي شهروند همدان در شهرك فرهنگیان شهر همدان، با بیان اینکه بازارچه محلی فرهنگیان دارای 11 غرفه است، عنوان کرد: افتتاح بازارچه‌های محلي و غرفه‌هاي فصلي نقش مهمی در کاهش میزان ترافیک و کاهش رفت و آمدها به سطح و مرکز شهر خواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد بازارچه‌های محلی تأثیر بسیاری در کاهش ترافیک خواهد داشت، اظهار کرد: در صورتی‌که مدیران مناطق همکاری‌های لازم را در واگذاری محل ساخت بازارچه داشته باشند، سازمان ميادين ميوه و تره‌بار آمادگي ایجاد سه یا چهار بازارچه در طول سال را خواهد داشت.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري همدان از ساخت هفتمين بازارچه محلي در شهرک وليعصر(عج) همدان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی اين پروژه از چند روز آینده آغاز خواهد شد.

رفتاری دو پروژه کلان میدان‌بار و بازار پرندگان را دو اولویت سازمان شهرداری در 6 ماه دوم سال عنوان کرد و گفت: هر دو پروژه در حال پیگیری و انجام کار است.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري همدان تصریح کرد: مدت زیادی منتظر پاسخ استعلام محیط زیست بودیم که خوشبختانه وصول شده و براساس آن باید زمین اجرای طرح تغییر می‌کرد.

وی با بیان اینکه زمین جدیدی برای اجرای این پروژه درنظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری همدان به دنبال اجرای این طرح بوده و سرمایه‌گذار نیز آماده کار است که امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان اجرایی شود.

به گزارش ایسنا؛ بازارچه محلی شهرک فرهنگیان با مساحت 300 مترمربع و 180 میلیون اعتبار، بهسازی و نوسازی بازارچه محلی منطقه گلچهره با مساحت 750 مترمربع و 60 میلیون اعتبار، بهره‌برداری از 15 ایستگاه عرضه محصولات فصلی با مساحت 450 مترمربع و 30 میلیون اعتبار سه پروژه شهرداری بود که امروز با حضور تعدادی از مسئولان شهرداری به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار