مدیرکل اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: تیم اقتصادی استان همدان در زمینه جذب سرمایه‌گذار وحدت عمل داشته و هماهنگ عمل می‌کنند.
کد خبر: ۳۰۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 25 September 2016
مدیرکل اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: تیم اقتصادی استان همدان در زمینه جذب سرمایه‌گذار وحدت عمل داشته و هماهنگ عمل می‌کنند.

به گزارش مهر، سیدناصر محمودی در جلسه بررسی وضعیت سرمایه‌گذاری استان همدان با اشاره به راه اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان همدان در سال ۹۳ اظهارداشت: این مرکز باید در سال ۸۹ فعالیت خود را آغاز می‌کرد که عملیاتی نشده بود.

وی با اشاره به اینکه تیم اقتصادی استان همدان در زمینه جذب سرمایه‌گذار وحدت عمل داشته و هماهنگ عمل می‌کند، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری را کانون مراجعه سرمایه‌گذاران خارجی عنوان کرد و گفت: در این مرکز دستگاه‌های متولی در زمینه صدور مجوز نماینده دارند.

محمودی از حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی در این مرکز خبر داد و با بیان اینکه این اقدام در راستای تسهیل صدور مجوز انجام شده است، اظهارداشت: سرمایه‌گذاری ضرورت توسعه کشور است.

وی با بیان اینکه کشور باید از اقتصاد تک‌محصولی خارج شده و به سرمایه‌گذاری بپردازد، از صدور مجوز سرمایه‌گذاری برای ۱۱۲۵ میلیون دلار طرح خبر داد و گفت: پرونده ۳۳۴۷ میلیون دلار طرح سرمایه‌گذاری نیز برای صدور مجوز در دست بررسی است.

وی افزود: در حال حاضر پرونده تولید باتری‌های خشک کربنی، احداث هتل ۵ ستاره در همدان، ایجاد کارخانه تولید پنل‌ و نیروگاه خورشیدی، تولید فروسیلیس آلومینیوم در ملایر و ایجاد کارخانه فرآوری سیب‌زمینی در دست بررسی است.

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان همدان احداث نیروگاه خورشیدی ۷ مگاواتی در قهاوند، پروژه‌های تولید بلوک سبک صنعتی ساختمانی و آزادراه همدان-کرمانشاه را طرح‌های دارای مجوز سرمایه‌گذاری ذکر کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار