باید تمام شرایط برای تکریم و تعظیم نخستین سالگرد شهید سردار همدانی آماده و مهیا شود.
کد خبر: ۲۹۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 20 September 2016
فرماندار همدان گفت: باید تمام شرایط برای تکریم و تعظیم نخستین سالگرد شهید سردار همدانی آماده و مهیا شود.

به گزارش ایسنا، علی تعالی در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین سالگرد شهید سردار همدانی، با بیان اینکه تکریم و تعظیم سالگرد این شهید بزرگوار تنها گوشه‌ای از زحمات او را جبران می‌کند، اظهار کرد: سردار همدانی افتخار کشور و نظام شیعی ماست که در دفاع مقدس یکی از آرزوهایش پیوستن به مقام شامخ شهادت بود.

وی افزود: این سعادت نصیب سردار همدانی شد اما از دست دادن این شهید بزرگوار غم بزرگی در دل‌های ما کاشت و منجر به تأسف ما شد.

وی تصریح کرد: در معرفی شهید سردار همدانی به نسل جوان باید تلاش‌های زیادی انجام دهیم و از این فرصت به نحو احسن بهره گیریم.

فرماندار همدان با بیان اینکه برنامه اصلی سالگرد شهادت شهید همدانی در حسینه امام خمینی(ره) شهر همدان برگزار می شود، تصریح کرد: درباره تعیین کیفیت برنامه‌های مراسم جلسه‌ای را با سپاه برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این برنامه از ساعت 9 تا 11 روز پنجشنبه، 15 مهرماه در حسینه امام خمینی(ره)  برگزار خواهد شد و تنظیم برنامه‌هایی نظیر تواشیح، سرود، موزیک و نصب جایگاه بر عهده سپاه انصارالحسین(ع) است.

تعالی با بیان اینکه اگر در حسینه صندلی چیده نشود بهتر است، تصریح کرد: در صورت لزوم چیدن صندلی، آموزش و پرورش مسئولیت تهیه صندلی‌ها را برعهده گرفته است.

وی با بیان اینکه هیچ وقت آرامشی که در استان حاکم است نباید موجب غفلت ما شود، اظهار کرد: تدابیر ترافیکی و امنیتی این مراسم به نحو احسن انجام خواهد شد به طوریکه باید هوشیاری خود را افزایش دهیم و کنترل و نظارت دقیقی به عمل آوریم.

تعالی با اشاره به اینکه بخش دیگری از مراسم در گلزار شهدا برگزار خواهد شد، تأکید کرد: اصناف، شورای شهر و شهرداری نیز در تهیه تاج‌های گل همکاری داشته و قبول مسئولیت کرده‌اند.

وی از صداوسیمای مرکز همدان درخواست کرد: تیزرهای اطلاع‌رسانی و زیرنویس اعلام برنامه‌ها و محل برگزاری مراسم سالگرد شهید سردار همدانی را به نحو مطلوب انجام دهد.

فرماندار همدان از مسئولان دانشگاه‌ها خواست با ترکیبی از دانشجویان و اساتید در این مراسم حضور یابند و از سازمان تبلیغات اسلامی خواستار حضور روحانیون در مراسم را هماهنگ کنند و از دانشگاه علوم پزشکی درخواست کرد یک دستگاه آمبولانس را به محل برگزاری مراسم بیاورد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به پاس فداکاری‌های سروران در هشت سال دفاع مقدس، برنامه‌های متعددی اجرا خواهد شد که در رأس آن برنامه رژه که تمام اقتدار ما را به رخ ملت‌های داخلی و خارجی خواهد کشید، برگزار می‌شود.

تعالی با تبریک عید غدیر به عنوان بزرگترین عید شیعیان به مردم، اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر 400 نفر از استان همدان به دیدار مقام معظم رهبری اعزام می‌شوند که البته این برنامه با توجه به تعریف و تمجیدی که مقام عظمای ولایت در مراسم تشییع پیکر شهیدسردار همدانی از مردم همدان کردند، این سهیمه دیدار کسب شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار