بخشدار قروه درجزین ساخت وتکمیل کریدور شمال استان همدان را از مهمترین برنامه های حوزه راه این بخش عنوان کرد.
کد خبر: ۲۹۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 15 September 2016
بخشدار قروه درجزین ساخت وتکمیل کریدور شمال استان همدان را از مهمترین برنامه های حوزه راه این بخش عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، محمدسلطانی در جمع خبرنگاران گفت: تکمیل کریدور شمال استان در بخش قروه درجزین حدفاصل روستای کاج تا روستای دهلق باقی مانده است که درصورت تامین اعتبار این پروژه تکمیل خواهد شد.

وی بابیان اینکه از ابتدای دولت تدبیر وامید 48 میلیارد ریال به حساب دهیاری های این بخش واریزشده است افزود: این میزان اعتبار در راستای عمران وآبادانی روستاهای این بخش هزینه شده است.

سلطانی از واگذاری 20 واحد مسکن مهر در شهرقروه درجزین در مهرماه  خبرداد و اظهار کرد: مسکن مهر 218واحدی شهر قروه درجزین با 80درصد پیشرفت فیزیکی و100میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است که 20 واحد از آن در مهرماه ومابقی نیز به مرور در سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: در هفته دولت سالجاری 12 پروژه در بخش قروه درجزین با اعتباری افزون بر 68میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است
 
سلطانی به پیشرفت فیزیکی پروژه های مهم این بخش اشاره کرد و ادامه داد: سد شنجور با پیشرفت97 درصدی با 33میلیارد ریال اعتبار،کریدور شمال استان حدفاصل کاج دهلق با 30درصد پیشرفت فیزیکی با 250میلیارد ریال اعتبار،مجتمع اداری شهر قروه با 95درصد پیشرفت فیزیکی وبا320 میلیارد ریال اعتبار،مرکز درمان بستر با90درصد پیشرفت فیزیکی و1400میلیارد ریال وکمربندی فاز2 با50درصد پیشرفت فیزیکی با600میلیارد ریال در دست ساخت است.

وی اظهار کرد: با توجه به سبقه فرهنگی و عالم خیز بودن این منطقه تلاش در راستای تداوم مسائل علمی و فرهنگی  بوده است که خوشبختانه شاهد رشد کیفی بیش از پیش .دانش آموزان و فرهنگیان هستیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار