تیم فوتبال شهرداری ارومیه در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال مقابل تیم بعثت کرمانشاه به یک امتیاز بسنده کرد.
کد خبر: ۲۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 30 April 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، از هفته هشتم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال، تیم فوتبال شهرداری ارومیه مقابل تیم بعثت کرمانشاه به یک امتیاز بسنده کرد.

در این بازی که از هفته هشتم دور برگشت مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی ارومیه در ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد، دو تیم شهرداری ارومیه و بعثت کرمانشاه بعد از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این بازی تیم شهرداری ارومیه با ترکیب رضا عطایی در درون دروازه، فرهاد فضلی، سعید گردانی، فرزین فرجی، محسن چگینی، رضا نجاری، عباس کوزه‌گر، مهدی رستم‌زاده، سعید کوزه‌گر، شهروز قاضی و هادی اصغری به سر مربی‌گری محرم نشاطی به مصاف شاگردان محسن گروسی در تیم بعثت کرمانشاه رفتند.

هر چند تیم ارومیه امیدی به صعود نداشت، اما از همان ابتدا بازی بهتری به نمایش گذاشت و موقعیت‌های خوبی نیز بر روی دروازه کرمانشاه خلق کرد که هیچ‌کدام به ثمر نرسید.

البته تیم کرمانشاه نیز تیم دست و پا بسته‌ای نبود و توانست دو موقعیت خطرناک بر روی دروازه ارومیه به وجود آورد که با واکنش دروازه‌بان ارومیه تبدیل به گل نشد هر چند کیفیت پایین زمین چمن تختی ارومیه اجازه هنرنمایی را به بازیکنان دو تیم نمی‌داد.

نیمه اول صفر - صفر به اتمام رسید و دو تیم برای شنیدن صحبت‌های مربیان به رختکن رفتند تا نیمه دوم را که به نیمه مربیان مشهور است با تمرکز بیشتری آغاز کنند.

بازی تا دقایق آخر دیدار پایاپای دنبال شد تا اینکه در دقیقه 90 هادی اصغری مهاجم تیم شهرداری ارومیه صاحب یک موقعیت تک به تک شد و دروازه‌بان تیم بعثت کرمانشاه با یک واکنش عالی و خروج از دروازه توپ را مهار کرد.

در دقایق آخر بازی برخوردها شدت یافت و همین امر سبب شد تا کاپیتان تیم ارومیه در دقیقه 93 توسط داور اخراج شود و ارومیه بازی را 10 نفره به پایان برساند.

گفتنی است، تیم شهرداری ارومیه در هفته هفتم این رقابت‌ها توانسته بود تیم ایران جوان خورموج بوشهر را در ارومیه با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و هفته آینده در اراک به مصاف تیم این شهر خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار