در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير با خانواده هاي شاهد و جانباز شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۲۹۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 15 September 2016
در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير با خانواده هاي شاهد و جانباز شهرستان دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالعظیم رضایی در معیت رئیس بنیاد شهد و امور ایثارگران ملایر، با حضور در منزل جانباز سرافراز حاج ذبيح الله کاييد و منزل خانواده شهيد علي حيدر فراهاني، از شهداي سرافراز 8 سال دفاع مقدس، ضمن ديدار با اين عزيزان، به مقام شامخ شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامي اداي احترام کرد.

وی در اين ديدارها، با تأکید بر اینکه استقلال، آزادگی و امنیت امروز ایران مرهون خون شهداست، بازديد از خانواده هاي شاهد و ايثارگر را وسيله تذکار و ياد آوري اين پيام براي خود و ساير مسئولين دانست.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه براي به بارنشستن و حفظ و حراست از انقلاب و کشور چه زحماتي کشيده شده و چه خون دل ها خورده شده است، بر لزوم حفظ دستاورهای شهادا و انقلاب اسلامی، و پیروی از سیره عملی آنان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دفاع، جزئي از هويت يك ملت است و هر ملتي كه نتواند از خود دفاع كند، زنده نيست، افزود: رزمندگان و شهدای جان برکف ایران اسلامی نام این سرزمین را تا ابد بلند آوازه کرده اند.

رضایی از مزین شدن شهر به تصاویر شهدا در هفته دفاع مقدس خبرداد و افزود:  تصریح کرد: تصاویر 1100 شهید شهرستان در سطه شهر نصب خواهد شد.

فرماندار ملایر به برگزاری یادواره 1100 شهید شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس اشاره و اظهار نمود: این یادواره در اول مهرماه با سخنرانی سردار یزدانی و سردار آذرنوش و مداحی حاج صادق آهنگران با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار