مدیر اداره ورزش وجوانان شهرستان اسدآباد از وجود ۹ باشگاه ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد تنها ۵ باشگاه دارای مجوز بوده و مابقی فاقد مجوز هستند.
کد خبر: ۲۹۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 11 September 2016
مدیر اداره ورزش وجوانان شهرستان اسدآباد از وجود ۹ باشگاه ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد تنها ۵ باشگاه دارای مجوز بوده و مابقی فاقد مجوز هستند.

به گزارش مهر، مهدی صمدپناهی ظهر یکشنبه در جلسه رسیدگی به مشکلات باشگاه‌های بدنسازی شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: درحال حاضر ۹ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در شهرستان اسدآباد فعالیت دارند که از این تعداد ۶ باشگاه مختص برادران و ۳ باشگاه  مختص خواهران است.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد عنوان کرد: پس از شناسایی باشگاه‌های فاقد مجوز، از مسئولان این باشگاه‌ها درخواست شد تا نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

وی عنوان کرد: از ۴ باشگاه فاقد مجوز، یک باشگاه مربوط به خواهران و ۳ باشگاه مربوط به برادران است.

صمد پناهی تاکید کرد: براساس مبانی قانونی و در صورت رعایت آیتم‌های مشخص شده وزارت ورزش، توسط بازدید کارشناسان مجوز فعالیت باشگاه‌ها صادر می شود و اداره ورزش شهرستان دخالتی در صدور مجوز ندارد.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۸ مورد تقاضا برای اخذ و راه‌اندازی باشگاه بدنسازی جدید معرفی شده‌اند که درخواست ۷ مورد، به دلیل استاندارد نبودن مکان و محل پذیرفته نشده است.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد عنوان کرد: درصورتی که تا پایان ماه جاری باشگاه‌های فاقد مجوز، نسبت به اخذ مجوز باشگاه خود اقدام نکنند پلمپ می‌شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به استاندارد نبودن مکان باشگاه‌های بدنسازی فاقد مجوز، این باشگاه‌ها باید نسبت به تغییر مکان باشگاه اقدام کرده تا با بازدید مجدد کارشناسان وضعیت مکان جدید برای اخذ مجوز ارزیابی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار