عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: دیوان عدالت اداری بدون نظارت اقدام به فک‌پلمب فروشگاه کارنو کرده است.
کد خبر: ۲۹۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 07 September 2016
عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: دیوان عدالت اداری بدون نظارت اقدام به فک‌پلمب فروشگاه کارنو کرده است.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر نظری چهارشنبه 17 شهریورماه در کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با موضوع بررسی مسائل برج سعیدیه، با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی بدون نظارت اقدام به فک‌پلمب فروشگاه برج سعیدیه کرده‌اند، افزود: اگر مبنای شهرداری این است، دیوان عدالت اداری باید جای شهرداری بنشیند و تغییر کاربری دهد و هرطور صلاح می‌داند عمل کند.

وی با بیان اینکه دیوان عدالت اداری به متخلفان اجازه می‌دهد هر کاری می‌خواهند انجام دهند و این کار بدی است، تصریح کرد: در یک سال گذشته جلسات متعددی برای حل مسائل و مشکلات پیش‌روی برج سعیدیه برگزار کردیم و به مالک گفتیم پارکینگ حق مردم است و نباید به هایپرمارکت تبدیل شود.

نظری با بیان اینکه دیوان یک شبه و بدون کوچک‌ترین بررسی اقدام به فک‌پلمب کرده است، ادامه داد: اگر جلوی این اقدام نایستیم باید شهر را به دست افراد مختلف بسپاریم.

وی با بیان اینکه برج سعیدیه تجاری نیست و این به معنای خلاف 100 درصدی است، عنوان کرد: مراجع نظارتی از تخلف حمایت می‌کنند و من این را همه جا اعلام می‌کنم.

نظری با اشاره به اینکه مالک این برج متعهد شد هرچه سریع‌تر مشکل پارکینگ این مجتمع را حل کند اما تا کنون اقدامی صورت نگرفته است، بیان کرد: بارها به مالک برج گفته‌ایم ابتدا باید پارکینگ را تأمین کند.

وی با بیان اینکه مالک این برج متخلف است، تأکید کرد: بارها در جلسات برگزار شده عنوان کردم که ایجاد هایپر مارکت در برج سعیدیه خلاف است و نباید تشکیل شود.

این عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه مالک برج هنوز مشکل پارکینگ را حل نکرده، مسأله دیگری چون راه‌اندازی هایپرمارکت را به آن اضافه کرده است، یادآور شد: شهر صاحب دارد و دیوان باید تشخیص داشته باشد، ما با کسی تعارف نداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار