هایپرمارکت براساس توافق بین مالکان برج سعیدیه و شهرداری احداث شده است.
کد خبر: ۲۹۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 07 September 2016
مالک فروشگاه کارنو در برج سعیدیه گفت: هایپرمارکت براساس توافق بین مالکان برج سعیدیه و شهرداری احداث شده است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا کریمی چهارشنبه 17 شهریورماه در کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با موضوع بررسی مسائل برج سعیدیه، با بیان اینکه سرمایه‌گذاری و احداث هایپرمارکت براساس توافقات و پرداختی‌ها بین مالکان و شهرداری بوده است، گفت: مجوز احداث هایپرمارکت در برج سعیدیه در سال 93 گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه هایپرمارکت براساس توافقات شهرداری و مالکان تشکیل شده است، افزود: در سال 90 پس از صدور مجوز احداث فروشگاه، براساس استعلامات پنج‌گانه پروانه کسب صادر شد.

وی تصریح کرد: پس از پلمب برج متوجه شدیم شهرداری تمایلی به تجاری کردن مکان موردنظر ندارد و اصرار دارد که فضا به پارکینگ تبدیل شود.

کریمی با بیان اینکه توافقات احداث هایپرمارکت مکتوب است، ادامه داد: پس از پلمب به ما گفته شد که نباید هایپرمارکت احداث شود.

وی بابیان اینکه متاسفانه با وجود قول شهردار مجوز ساخت پارکینگ ظرف 15 روز صادر نشد، عنوان کرد: چهارماه پیش جلسه‌ای در دفتر شهردار با حضور جمعی از مدیران تشکیل شد و در این جلسه دو ساعته مقرر شد، مالک یک میلیارد و 150 میلیون تومان در ازای صدور مجوز ساخت هشت طبقه پارکینگ پرداخت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار