مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد از پیشرفت فیزیکی ١٠ درصدی کتابخانه استاندارد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 31 August 2016
مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد از پیشرفت فیزیکی ١٠ درصدی کتابخانه استاندارد این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، ساسان رستمی، افزود: این پروژه فعلا در مرحله فنداسیون باقیمانده و به علت نبود اعتبار تعطیل است.

وی اضافه کرد: برای این میزان پیشرفت پروژه تنها کتابخانه استاندارد استان همدان تا کنون ٢۵٠ میلیون تومان هزینه شده است.

رستمی با اشاره به آغاز پروژه در سال گذشته خاطرنشان کرد: برای ادامه عملیات اجرایی و تکمیل پروژه به اعتباری افزون بر ۴ میلیارد تومان نیاز است.

وی در ادامه در رابطه با بازنگری طرح جامع شهر نیز گفت: این طرح در سال‌جاری با اعتباری افزون بر ٢٨۶میلیون تومان در حال انعقاد قرارداد است.

رستمی با اشاره به اقدامات انجام شده این اداره در سه سال گذشته در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون بهسازی و تعریض گردنه اسدآباد با اعتبار ١٠ میلیارد تومان به طول ٩.٣ کیلومتر در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری قرارداد بهسازی و تعریض محور داشبلاغ با اعتبار ٣ میلیارد تومان به طول ۵ کیلومتر انعقاد شد.

رستمی از بهره‌برداری بهسازی محور اسدآباد- سنقر خبر داد و گفت: این طرح با اعتباری افزون بر ٢ میلیارد تومان به طول ١٠ کیلومتر بوده است.

وی یادآور شد: بهسازی محورهای قراکند- گدارپهن به افریانج- چهارچشمه به سرسگاز- قمشانه با اعتبار یک میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان به طول 11.5 یلومتر در حال انعقاد قرارداد است.

وی در رابطه با راه روستایی نیز اظهار کرد: بهسازی و آسفالت روستایی حسین‌آباد- قاسم‌آباد به طول ۴.٣ کیلومتر و بهسازی راه روستایی سیاهگله- ملاولی در مجموع با اعتبار یک میلیارد و ٢۵٠ میلیون تومان در سال ٩٣ به انجام رسید.

رستمی بیان کرد: روکش آسفالت همدان- اسدآباد- کنگاور به طول ۶ کیلومتر، روکش آسفالت گردنه اسدآباد و بزرگراه به طول ١٠ کیلومتر، روکش آسفالت روستایی دولت‌آباد به طول ۴.۵ کیلومتر، روکش آسفالت سه راه آجین- سنقر به طول ٧ کیلومتر با ۶٠ درصد پیشرفت فیزیکی، روکش آسفالت سه راهی آجین- گنبله به طول  ٩ کیلومتر، احداث زیرگذر بادخوره با ٩٠ درصد پیشرفت و روکش آسفالت محور داشبلاغ به طول ٧ کیلومتر از جمله اقداماتی است که طی سه سال گذشته با اعتباری افزون بر ٨ میلیارد و ۵٢٠ میلیون تومان توسط  راه وشهرسازی شهرستان انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: نصب هندریل در محور داشبلاغ- کلیایی و تعمیر پل ویرایی نیز طی سه سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و نصب هندریل در محور آجین، چشمه قنداب و نعمت‌آباد نیز در حال اجرا است.

وی با اشاره به نصب دکل مخابراتی ٣٠ متری در اسدآباد اظهار کرد: این پروژه در سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

رستمی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری راهدارخانه گردنه اسدآباد و مرکز اداره اسدآباد با اعتباری افزون بر ۵٠ میلییون تومان تعمیر و افتتاح شد.

وی یادآورشد: در سال گذشته ١٨ کیلومتر درزگیری با قیر پلیمری در بزرگراه توسط اداره راه وشهرسازی شهرستان به انجام رسید.

مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری ۴ طرح در هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد طرح با اعتباری افزون بر ٣٩ میلیارد و ٨٠٠ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار