مديرعامل شرکت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان همدان از پیشرفت 50 درصدی سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان خبر داد
کد خبر: ۲۸۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 30 August 2016
مديرعامل شرکت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان همدان از پیشرفت 50 درصدی سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان خبر داد و گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی طی روزهای آینده در همدان برپا می‌شود.

به گزارش ایسنا، حسین الماسی در آئین افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و سیزدهمین نمایشگاه تأسیسات و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در همدان، اظهار کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان در مجموع با حضور 70 شرکت متشکل از 40 واحد در بخش ساختمان و 30 واحد در بخش تاسیسات گرمایشی سرمایشی  برگزار شده است.

وی با اشاره به حضور استان‌هایی همچون قم، کرمانشاه و کردستان در این نمایشگاه افزود: نمایشگاه تخصصی ساختمان در دو مرحله برنامه‌ریزی شده که مرحله نخست در اردیبهشت‌ماه برگزار شد و مرحله دوم هم‌اکنون در حال برگزاری است.

مديرعامل شرکت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان همدان از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی طی روزهای آینده در همدان خبر داد و عنوان کرد: تا پایان شهریورماه، پس از چندسال نمایشگاه خودرو و قطعات برگزار می‌شود.

وی در پایان به ساخت سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی اشاره و تصریح کرد: سایت جدید نمایشگاه که در مجاورت فرودگاه همدان ساخته می‌شود، 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم سال آینده نمایشگاه کشاورزی و صنعت ساختمان را در سایت جدید برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار