تمام بانکهای استان همدان باید به هریک از زوج های جوان ۱۰۰ میلیون ریال و در مجموع به یک زوج جوان ۲۰۰ میلیون ریال وام پرداخت کنند.
کد خبر: ۲۸۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 23 August 2016
 معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هـمدان گفت: تمام بانکهای استان همدان باید به هریک از زوج های جوان ۱۰۰ میلیون ریال و در مجموع به یک زوج جوان ۲۰۰ میلیون ریال وام پرداخت کنند.

به گزارش مهر، اسداله ربانی مهر صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام بانکهای همدان موظف به پرداخت وام ۲۰ میلیونی زوجهای جوان هستند و باید در این زمینه اقدام کنند چراکه بخشنامه بانک مرکزی است.

ربانی مهر گفت: به دنبال مصوبه مجلس شورای اسلامی و ابلاغ دولت و بانک مرکزی از ابتدای خردادماه سال جاری تمام بانک ها موظف به پرداخت وام ۱۰۰ میلیون ریالی به هر کدام از زوج های جوان هستند.

وی گفت: زوج های جوان باید بعد از عقد در سامانه بانک مرکزی ثبت نام و بانک خود را انتخاب کنند و بعد از مشخص شدن بانک به شعبه مراجعه و تشکیل پرونده دهند و اگر پرونده زودتر و در موعد مقرر تشکیل نشود از سیستم خارج می شوند و فرد دیگری جایگزین می شود که به همین علت از زوج های جوان می خواهیم در راستای تشکیل پرونده تسریع کنند تا زودتر وام های آنها پرداخت شود.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در حال حاضر ۱۴ بانک و موسسه در استان همدان وام ازدواج پرداخت می کنند و هیچکدام از بانکها به لحاظ قانونی نباید وام ۳ میلیونی پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه وام ازدواج از ۳ میلیون به ۱۰ میلیون تومان تبدیل شده است، گفت: باید بانکها وام ۱۰ میلیونی را به هر کدام از زوج ها پرداخت کنند.

ربانی مهر گفت: استاندار و معاون سیاسی استاندار همدان در جلسات جداگانه ای با بانکها تاکید زیادی بر پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان داشتند و بانک ملی به عنوان مسئول شورای هماهنگی بانکهای استان باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار