استاندار همدان گفت: نام بوعلی‌سینا باید در دانشگاه علوم پزشکی همدان بدرخشد.
کد خبر: ۲۸۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 22 August 2016
استاندار همدان گفت: نام بوعلی‌سینا باید در دانشگاه علوم پزشکی همدان بدرخشد.

به گزارش ایسنا، محمدناصر نیک‌بخت دوشنبه یکم شهریورماه در مراسم ادای احترام به مقام شامخ بوعلی‌سینا به مناسبت زادروز شیخ‌الرئیس در آرمگاه بوعلی‌سینای همدان، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، نام دانشگاه علوم پزشکی را به بوعلی‌سینا، ابن‌سینا یا اسامی مربوط به بوعلی‌ تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه افتخار بزرگی نصیب ما شده که آن هم مدفون بودن بوعلی‌سینا در همدان است، اظهار کرد: باید قدردان این حضور ارزشمند باشیم و مراسم روز بوعلی‌سینا را هرسال بهتر از سال پیش برگزار کنیم.

نیک‌بخت با اشاره به حضور باشکوه مردم در استقبال از ریاست جمهوری و تشییع شهید سردار همدانی، تصریح کرد: مردم ما قدردان همه ارزش‌های جامعه هستند، پس این ما مسئولان هستیم که باید اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده‌ای در حوزه تبلیغ و شناساندن ابن‌سینا انجام دهیم.

وی افزود: ما باید قدر «بوعلی‌سینا» این گوهر گران‌بها را بدانیم و از ظرفیت او برای جذب توریست‌های داخلی و خارجی استفاده کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه همه پزشکان ناجی هستند، اظهار کرد: دانشجویان علوم پزشکی باید صفت‌های شایسته بوعلی‌سینا را مدنظر داشته باشند و مدارا با بیمار، حُسن خلق و تحقیق و پژوهش را فراموش نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار