در چهار ماهه نخست امسال ۶۲ زندانی جرایم غیر عمد در همدان آزاد شدند.
کد خبر: ۲۸۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 21 August 2016
 مدیر کل زندان های همدان گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۶۲ زندانی جرایم غیر عمد در همدان آزاد شدند.

به گزارش مهر، حسن محمدیاری گفت: ۶۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و واجد شرایط، با کمک و مساعدت ستاد دیه آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

محمدیاری به ارائه گزارشی از عملکرد چهار ماهه نخست امسال ستاد دیه استان همدان پرداخت و گفت: میزان بدهی ۶۲ زندانی آزاد شده مبلغ ۳۴ میلیارد و ۲۷۷ میلیون و ۵۲۳ هزار ریال بوده است.

وی گفت: از این افراد ۱۰ نفر دارای محکومیت های دیه و ۵۲ نفر محکومیت های مالی و مهریه و نفقه بوده اند.

وی افزود: از تعداد کل مددجویان آزاد شده ۳ نفر زن و ۵۹ نفر مرد بودند که طی ارتباط با شرکت های بیمه و پیگیری های به عمل آمده مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال از طریق شرکت های بیمه برای مجموع تصادفات پرداخت شده است که مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال از این مبلغ منجر به آزادی یک نفر از این طریق شد.

محمد یاری ادامه داد: با ارسال پرونده های دیه واجد شرایط به صندوق تامین خسارت های بدنی و اخذ مبلغ ۷۱۲ میلیون و ۷۳۷ هزار ریال، ۲ نفر از مددجویان از این طریق آزاد شده اند و مبلغ دو میلیارد و ۵۹۶ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال به صورت اعسار به تقسیط تامین و پذیرفته شده است.

مدیر کل زندان های همدان افزود: طی دعوت از شکات پرونده ها مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۹۶ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۵۰۰ ریال در شورای حل اختلاف شعبه ۱۱۶ ویژه ستاد دیه، اخذ گذشت رضایتمندانه شده و ۳ نفر نیز با وساطت و راهنمایی ستاد دیه به صورت مشاوره ای از زندان آزاد شدند.

محمد یاری عنوان کرد: ۴۵ نفر از مددجویان با پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۵۵۲ میلیون و ۸۳ هزار ریال به صورت کمک ستاد دیه آزاد شده اند و همچنین برای آزادی ۱۱ نفر از زندانیان نیز مبلغ ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال وام بانکی پرداخت شده است.

وی یاد آور شد: مددجویان نیز مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار ریال همیاری داشته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار