رئیس کمیسیون خدمات شهری و آموزش شهروندی شورای اسلامی شهر همدان از ساماندهی ترافیک میدان مدرس تا شهریورماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 15 August 2016
رئیس کمیسیون خدمات شهری و آموزش شهروندی شورای اسلامی شهر همدان از ساماندهی ترافیک میدان مدرس تا شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش ایسنا، کامران گردان، با بیان اینکه کمیسیون خدمات شهری طرح ساماندهی ترافیک میدان مدرس را به کمیته ترافیک و شهرداری ارائه کرده است، افزود: در این طرح با ایجاد دوربرگردان‌ها و حذف چراغ‌های قرمز، ترافیک در این منطقه روان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر چراغ‌های چشمک‌زن در این منطقه فعال شده است، عنوان کرد: ساماندهی ترافیک در این منطقه تا شهریورماه امسال انجام می‌گیرد.

گردان با تاکید بر اینکه روان شدن ترافیک در میدان مدرس موجب افزایش ارزش‌افزوده شهرک مدرس می‌شود و ارتباط شهرک‌ها را تسهیل می‌کند، خاطرنشان کرد: با تعریض معبر در حوالی باشگاه کارگران برای ایجاد دوربرگردان استاندارد و ایجاد دوربرگردان استاندارد در سمت بلوار شهید احمدی‌روشن زمینه لازم برای ساماندهی این منطقه انجام خواهد گرفت.

وی درباره ساماندهی ترافیک در چهارراه سعیدیه گفت: بر اساس طرح تفصیلی شهر، ساماندهی ترافیک در چهارراه سعیدیه احداث تقاطع همسطح در این منطقه نبوده و طراحی فعلی را داشته است.

سخنگوی شورای شهر همدان یادآور شد: در شهرک فرهنگیان نیز در ورودی شهرک به منظور تسهیل تردد دوربرگردان ایجاد خواهد شد.

وی خط کشی کردن معابر، مکانیزه کردن پل‌ها، ساماندهی اتوبوس‌های خیابان اکباتان و انتقال آن به پایانه سرگذر را از جمله طرح‌های ساماندهی ترافیک در شهر همدان عنوان کرد و گفت: انتقال ماشین‌های ساختمانی و صنعتی به میدان شاهد به منظور آسیب ندیدن زیرساخت‌های شهری و دسترسی آسان مردم به این ماشین‌آلات به‌زودی انجام خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار