مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در هفته دولت 500 واحد مسکن مهر در همدان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۷۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ 14 August 2016
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در هفته دولت 500 واحد مسکن مهر در همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، محمد رودباری، با بیان اینکه سال گذشته اداره‌ کل راه و شهرسازی به لحاظ اعتباری وضعیت خوبی نداشت، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم بهتر از اعتبارات استفاده کرده و پروژه‌ها را سر پا نگه داریم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در سطح استان پروژه‌های خوبی وجود دارد که در ایمنی و اشتغال استان همدان تأثیرگذار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: پروژه محور ملایر ـ توره و ملایر ـ بروجرد دو پروژه بزرگ‌راهی است که الان عملیات اجرایی آن با تخصیص اعتبار در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه پروژه نهاوند ـ آورزمان ـ ملایر پروژه‌ای چهار خطه است که در حال انجام است، افزود: پروژه نهاوند ـ بروجرد و انتهای چهارخطه در حوزه ملایر که پلی وجود دارد، تکمیل می‌شود تا انتهای نهاوند به سمت بروجرد چهارخطه باشد.

رودباری با بیان اینکه پنج پروژه در کنارگذر به طول 10 کیلومتر در اسدآباد وجود دارد، تصریح کرد: امسال این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد که از این پس خودروهای عبوری وارد اسدآباد نشده و از کنار اسدآباد گذر کنند.

وی با بیان اینکه پروژه کنارگذر رزن فعال است، ادامه داد: هشت کیلومتر پروژه تویسرکان به سمت کنگاور در حال آماده شدن است تا در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خاطرنشان کرد: در هفته دولت 500 واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد و در مجموع تا پایان سال یک‌هزار و 500 واحد از مسکن مهر افتتاح خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار