مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: هر جامعه برای رستگاری و حرکت در مسیر سعادت واقعی باید قرآن و عترت را سرلوحه امور قرار دهد.
کد خبر: ۲۷۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 14 August 2016
 مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: هر جامعه برای رستگاری و حرکت در مسیر سعادت واقعی باید قرآن و عترت را سرلوحه امور قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی در جلسه شورای مدیران استان که با موضوع فعالیت ها و برنامه های قرآنی تشکیل شد با بیان اینکه معنویت به حیات انسان معنا ومفهوم می بخشد، افزود: آنچه باعث تداوم حیات انسانی می شود و انسان را به سوی سعادت و نیک بختی رهنمون سازد و جامعه را از پرتگاه نجات می دهد توجه به کلام هدایتگر و انسان ساز الهی و سیره معصومین (ع) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای ماهیت قرآنی و فرهنگی یعنی همان جاری کردن احکام و دستورات الهی در جامعه است، افزود: اولویت کارها مفهوم سازی قرآن و عترت به‌ عنوان بهترین راه گشا و تنها درمان آسیب ها و معضلات اجتماعی و فرهنگی است که باید تمرکز در برنامه ریزی و اجرا در این بخش کیفی تر شده و توجه خاصی از سوی دست اندرکاران صورت پذیرد و در بین مسئولین و مجریان و خانواده ها نهادینه شود.

وی افزود: انس با قرآن تنها در برگزاری محافل و کلاس های قرآنی نیست بلکه نهادینه کردن راهبردهای انسان ساز و زندگی بخش قرآن کریم در جامعه است و پس از آن پیگیری اجرایی و عملیاتی کردن ساختار قرآنی در نظام آموزشی و فرهنگی و شئون زندگی اجتماعی و فردی مدنظر است.

حجت الاسلام دشتکی نگاه عمیق به مسائل آموزشی و کیفی تر کردن برنامه ها در کنار گسترش سطح پوشش فعالیت های قرآنی را یک ضرورت دانست و افزود: استفاده درست و بهینه از ظرفیت جامعه قرآنی استان و توانمندیهای آنان می تواند در موفقیت هرچه بیشتر طرحهای قرآنی تاثیر بسزایی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار