توجه به بهداشت و حفظ جان مردم در تولید و عرضه کالاها اولویت است و در این زمینه مماشات معنا ندارد و باید با متخلفان برخورد کرد.
کد خبر: ۲۷۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 09 August 2016
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان با اشاره به اهمیت و نقش حساس اداره کل استاندارد در تضمین سلامت جامعه گفت: توجه به بهداشت و حفظ جان مردم در تولید و عرضه کالاها اولویت است و در این زمینه مماشات معنا ندارد و باید با متخلفان برخورد کرد.

به گزارش ایرنا ، محمودرضا عراقی در کارگروه استاندارد سازی و ارتقا کیفیت کالا و خدمات افزود: از این پس نام استاندارد را در استان همدان بیشتر خواهیم شنید، چرا که استاندارد باید جزو مطالبات عمومی مردم باشد.

وی ادامه داد: شرکت های عرضه خدمات و کالا و واحدهای تولیدی نیز باید به استاندارد سازی محصولات و خدمات خود توجه کرده و در چرخه تولید، نظارت بر کالا و فرآیندهای خدماتی استاندارد در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شفاف سازی از مباحث مهمی است که باید به آن توجه کرد افزود: استاندارد و اعتماد مردم به مهر استاندارد بسیار مهم است چرا که در اقتصاد مقاومتی به تولیدات داخلی تاکید شده است.

به گزارش ایرنا معاون امور عمرانی استانداری همدان تصریح کرد: یکی از موارد احترام به حقوق شهروندان ایجاد حس امنیت و آسودگی خیال است.

وی همچنین با انتقاد از رعایت نکردن اصول ایمنی و استاندارد توسط برخی از جایگاه های سوخت گیری گاز CNG افزود: فشار گاز در این جایگاه ها 250 بار می باشد و این حجم فشار بسیار بالا است.

عراقی ادامه داد: از این پس باید این موارد حل شود و از آن نباید غافل شد؛ مهلت می دهیم جایگاه های خصوصی عرضه سوخت و جایگاه های شهرداری برای رعایت اصول ایمنی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: باید در نشستی مدیران 19 جایگاه عرضه سوخت دارای مشکل استاندارد را برای استانداردسازی فوری توجیه کرد و در صورت بروز مشکل و یا حادثه، متولیان این واحدها باید پاسخگو باشند.

به گزارش ایرنا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: تعللی در این راستا پذیرفته نمی شود و به استاندارد کمک خواهد شد که در صورت اقدام نکردن از سوی جایگاههای عرضه سوخت با مدیران این واحد ها برخورد شود.

گفتنی است در استان همدان 45 جایگاه سوختگیری CNG در استان همدان وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار