جانشین فرمانده یگان‌ ویژه ناجا با بیان اینکه تبعیت از ولایت راه سلامت جامعه است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا در امنیت کامل است
کد خبر: ۲۷۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 09 August 2016
جانشین فرمانده یگان‌ ویژه ناجا با بیان اینکه تبعیت از ولایت راه سلامت جامعه است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا در امنیت کامل است

به گزارش مهر، سردار حبیب‌الله جان‌نثاری در یادواره ۱۲۰۰ شهید فرماندهی یگان‌های ویژه ناجا در همدان با بیان اینکه گسترش یگان ویژه در سطح کشور بر اساس شرایط و تهدیدات در کشور است، گفت: یگان ویژه ناجا یکی از نیروهای مقتدر و آماده در منطقه خاورمیانه است که آمادگی بالایی برای پشتیبانی و ایجاد امنیت در کشور دارد.

جانشین یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه یگان ویژه ۱۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است، به برگزاری یادواره شهیدان فرماندهی یگان‌های ویژه ناجا در ۱۰ منطقه کشور اشاره کرد و افزود: اقتدار، انسجام و امنیت کشور حاصل خون شهدا و پای کار بودن خانواده شهداست.

سردار جان‌نثاری اضافه کرد: یادواره یک‌هزار و ۲۰۰ شهید یگان ویژه ناجا، ۱۸ شهریورماه به صورت مرکزی در تهران برگزار می‌شود.

وی فلسفه برگزاری یادواره‌ها، مجالس و محافل را زنده نگاه داشتن یاد شهدا، نام شهدا، راه شهدا و کمک گرفتن از آرمان آنها دانست و با اشاره به نامگذاری خیابان‌ها، مکان‌ها و سالن‌های ورزشی به نام شهدا گفت: این نامگذاری‌ها به این دلیل است که آیندگان بدانند در این راه افرادی بودند که برای این کشور و انقلاب جان خود را گذاشتند و ما باید راه آنها را ادامه دهیم.

جان‌نثاری با بیان اینکه امروز به برکت زحمات رهبر کبیر انقلاب و شهدا در پناه حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم، گفت: ۱۲۴ هزار پیامبر برای تشکیل حکومت اسلامی و دینداری آمدند و تاریخ در این خصوص شفاف و گویاست.

جانشین یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه ترویج دینی از وظایف اصلی ما است، به تربیت بزرگانی در حوزه علمیه قم اشاره کرد و گفت: امروز از برکات این حوزه در کشور و کشورهای اسلامی برخورداریم.

وی با بیان اینکه شهدا راه صد ساله که عرفا و فضلا برای رسیدن به خدا طی می‌کنند را یک شبه طی کرده و خدایی شدند، گفت: مقام معظم رهبری پرچم هدایت حکومت اسلامی را به دست گرفته و جوانان و مردم غیور در ادامه این راه همراه ایشان هستند.

سردار جان‌نثاری با تاکید بر اینکه تبعیت از ولایت راه سلامت جامعه است، گفت: رعایت عفاف و حجاب توسط خواهران، تنها نگذاشتن امام و رهبری و ادامه دادن راه شهدا از جمله نکاتی است که در وصیت نامه شهدا به آن پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه یاد و نام شهدا به ما روحیه و انگیزه می‌دهد و ما را کمک می‌کند، گفت: یاد شهدا چراغ راه است و باید در محافل، محل کار و حتی خانه‌ها، شهدا را که در این راه پایداری و ایثار کردند به یاد داشته باشیم.

جانشین یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به برکت شهدا در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و فناوری‌های مختلف پیشرفته در دنیا مقتدرانه عرض اندام می‌کند، به ناامنی‌های مختلف در کشورهای همسایه ایران اشاره کرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا در امنیت کامل است.

سردار حبیب‌الله جان‌نثاری با بیان اینکه نیروهای یگان ویژه از نظر آموزش‌ها، تجهیزات و توانمندی‌های انفرادی و جسمی در سطح بالایی هستند، افزود: امروز به برکت خون شهدا یگان ویژه دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار