پوشش‌های نامتعارف خطرِ جدی برای نابودی عفاف و حجاب در زنان است.
کد خبر: ۲۷۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 09 August 2016
یک کارشناس مذهبی در همدان گفت: پوشش‌های نامتعارف خطرِ جدی برای نابودی عفاف و حجاب در زنان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جایگاه دختران در اسلام اظهار کرد: جایگاه دختران در اسلام بالاتر از یک پسر و نگاه اسلام به فرزندان این است که بهترین فرزندان دختر است.

وی با بیان اینکه اهرم مهمی به نام «عاطفه» به دختران داده شده که هزار برابر مردان است، تصریح کرد: امروزه مدیریت فرهنگی جامعه بر عهده زنان است.

نقوی درباره نگاه جامعه غربی به زنان گفت: جوامع غربی به زن به عنوان یک کالا و رفع نیاز نگاه می‌کنند اما در اسلام به یک زن به عنوان سرمایه نگاه کرده و مادر را وسیله پرورش می‌داند.

مسئول دفتر نماینده‌ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه مادران وسیله پرورش و رشد فرزندان هستند، افزود: متاسفانه این روزها کامیپوتر و نرم‌افزار وسیله‌ای برای رشد و پرورش فرزندان شده است.

پوشش‌های نامتعارف خطر جدی برای عفاف و حجاب
وی درباره پوشش‌های نامناسب و پوشیدن مانتوهای جلو باز و پشت نویسی شده اظهار کرد: این پوشش‌ها بسیار خطرناک بوده و باعث از بین بردن عفاف وحجاب یک زن می‌شود.

این کارشناس مذهبی عنوان کرد: امروزه عواملی که باعث روی آوردن بخشی از دختران به پوشش نامتعارف شده، این است که ما فرهنگ غنی نداریم و دچار فقر فرهنگی هستیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
سلام ای اقا این مادرانی که نام میبریدوازشون انتظارتربیت صحیح فرزندان دارید اصلاخودشون هنوز درست تربیت نشدن دوراز جناب این مادران اصلازن نیستن انن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار